''A horse is poetry in motion....''

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Eilinora

''A horse is poetry in motion....''

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-02-16 20:45

''The hooves of horses!
Oh! witching and sweet
Is the music earth steals from the iron-shod feet.
No whisper of lover,no trilling of bird,
Can stir me as much as hooves of horses
Have stirred.''

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

O! for a horse with wings!

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

tja weinig valt er meer te zeggen,mijn meisje was weer zo ontzettend aan het uitsloven. <3

dit is dus pepper,inmiddels alweer bijna 11 jaar en al haar leven lang mijn meisje,vriendinnetje,steun en toeverlaat.
ze is een Welsh mountain pony van 1,17m en enorm arrogant soms haha. :')

Eilinora

Re: ''A horse is poetry in motion....''

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-02-16 10:42

Wauw,compleet niet interessant dus

Evelijn

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-16 10:45

Nou vond je titel wel heel mooi.... en de pony is schattig. Foto's zijn gewoon weiland foto's en de meeste niet helemaal scherp valt weinig leuks nog over te zeggen.

Sokje_6

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-16 10:46

Rustig maar, wel interessant.

Wat een tof beest! Dat gezicht van d'r ook. :+

Eilinora

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-02-16 10:46

Oke dan zal ik de volgende keer speciaal een proffecionele fotograaf laten komen voor bokt waardige foto's

Evelijn

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-16 10:48

Als je vooral aandacht wil op een internetforum is dat wel een beter idee, inowa.

Eilinora

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-02-16 10:52

Ik ben nog uit de tijd van bokt dat weidefoto's ook heel leuk waren om te zien en iedereen aardig was voor elkaar.

Denk tijd om afscheid te nemen van bokt na 11 jaar lid te zijn.
Het is niks meer aan

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-16 10:52

Evelijn schreef:
Als je vooral aandacht wil op een internetforum is dat wel een beter idee, inowa.

Hier ben ik het stiekem wel mee eens.. Het is toch niet nodig om binnen 12 uur al je topic omhoog te schoppen?

Ik dacht dat je een ongeduldige puber was maar je blijkt 26 te zijn..

Ja, leuke pony. Leuk stukje internettekst, maar daar houdt t voor mij op. Maar je opent een topic voor jezelf toch?

En omdat je topic niet volstroomr met reacties is bokt niks meer aan.. Tja bokt is gegroeid.. Niet iedereen groeit blijkbaar mee ;)

KimD

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-16 10:56

inowa schreef:
Ik ben nog uit de tijd van bokt dat weidefoto's ook heel leuk waren om te zien en iedereen aardig was voor elkaar.

Het is niks meer aan

Daarom heb ik al jaren geen meer gemaakt, als ze niet van een fotograaf zijn, of je geen bekende bokker bent zijn ze niet interessant of Bokt waardig... Zeker nu uitgelicht er is.

Oh en vergeet niet als je 'n bekende bokker bent met koter, dat is pas 'n wauw factor.

Heeft al vaker op FZ gestaan, zonder resultaat. De Bokkers die dat vonden moesten zich niet aanstellen.

Eilinora

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-02-16 10:59

Ik denk eerder dat ik over bokt heen gegroeit ben...

Valt me steeds vaker op dat mensen die gewoon weidefoto's van hun paardjes willen delen afgekraakt worden.

Tegenwoordig word er van je verwacht dat je een fotograaf laat komen en hoe duurder hoe beter lijkt wel.
Niet iedereen heeft daar het geld voor.
Of je moet een zielig verhaal hebben

Vroeger was het gewoon leuk om weide plaatjes te delen met anderen...

Eilinora

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-02-16 11:00

KimD schreef:
inowa schreef:

Het is niks meer aan

Daarom heb ik al jaren geen meer gemaakt, als ze niet van een fotograaf zijn, of je geen bekende bokker bent zijn ze niet interessant of Bokt waardig... Zeker nu uitgelicht er is.

Oh en vergeet niet als je 'n bekende bokker bent met koter, dat is pas 'n wauw factor.

Heeft al vaker op FZ gestaan, zonder resultaat. De Bokkers die dat vonden moesten zich niet aanstellen.

En je word uitgemaakt voor kinderachtig of aandachttrekker als je er gewoon wat van zegt zoals je ziet.

Evelijn

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-16 11:02

Maar je kan toch niet veranderen wat mensen mooi en interessant vinden... of mensen verplichten overal positief op te reageren.
ik klik gewoon topics aan die mij leuk lijken en reageer als ik daar zin in heb (en dat is vaker niet dan wel)

Foto's van een lieve witte welsh die rondjes aan het rennen is in het weiland zonder een bijzonder verhaal dan sneeuw je onder tussen alle andere fototopics die of A door geweldige fotograaf zijn gemaakt met veel aandacht voor omgeving etc. of B een bijzonder zielig verhaal

Zo werkt dat overal... ik kan me toch ook niet voorstellen, Inowa en KimD dat jullie op alle ITP topics leuk positief reageren (en als je dat wel doet wat zegt dat dan nog)

Ik verwacht niet dat je een professionele fotograaf laat komen ofzo... maar je wil toch duidelijk aandacht als je eerste post onder je eigen startpost is "Wauw,compleet niet interessant dus" maar misschien had ik beter niet kunnen reageren want nu ben ik de Boktboeman :Y)
Laatst bijgewerkt door Evelijn op 02-02-16 11:04, in het totaal 2 keer bewerkt

UhNee

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-16 11:02

Jeetje, rustig maar inowa. Adem in, adem uit....
Het kan voorkomen dat een topic met foto's verdwijnt in de zee van andere fototopics met foto's van paarden in de wei. That's life.

_KiMbErLeY_

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-16 11:03

Jeetje wat een onvolwassen, zielige reacties! _O- :')

Meer ga ik er niet over zeggen :x

Mooi omschreven hoe het werkt Evelijn!

KimD

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-16 11:09

Ja weideplaatjes doen er niet meer toe...

Ik reageer zelden of nooit meer in ITP. Vanwege het feit dat iedere week dezelfde Bokkers een topic openen, dit in al hun HK's zetten en daardoor reacties krijgen. En als eenmaal een topic reacties heeft gaat het vanzelf.

Zoals je hier ziet, opeens duikt iedereen er bovenop.

Ze moesten eigenlijk eens een week verbieden om professionele foto's te plaatsen. Dan kun je een speld horen vallen in ITP.

Evelijn, zo werkt het, maar het is sneu. Ik heb het eens geprobeerd, professionele foto's had ik een bak reacties, een maand later zelfde paarden gewoon in de wei, wel scherpe foto's maar gewoon HTK kiekjes, geen een reactie. Dat heeft niks met ondersneeuwen te maken, maar met schapen en een dam.

Edit: Die reactie van TS was overdreven, als ik geen reacties zou krijgen zou ik het laten rusten. Maar om die reden open ik bij voorbaat al geen ITP meer. Maar jou reactie was ook niet nodig, dat had je ook anders kunnen brengen. ;)

Maar volledig offtopic, sorry Inowa, dat was mijn intentie niet, maar kon mijn reactie niet voor me houden.

Je pony is hartstikke schattig, ben maar trots! Je hebt leuke dieren, onscherpe weidefoto's of niet. :)

Edit 2: Overigens ontstip ik het topic wegens offtopic, zoals aangegeven was dat de intentie niet.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-16 11:13

KimD volgens mij wordt er alleen bovenop gedoken omdat TS zelf reageert met 'wauw compleet niet interessant dus'. Je topic omhoog schoppen smorgens omdat je in de nacht geen reacties krijgt is normaal blijkbaar..

Fortitude

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-16 11:14

Nou je krijgt nu in ieder geval wel reacties; doel bereikt :')

Maar ik snap de frustratie. Daarom heb ik nog nooit een itp aangemaakt :)

Evelijn

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-16 11:17

nou ja dat er reacties komen als er al meer gereageerd wordt lijkt me logisch dan komt topic vaker naar voren in die linkerbalk... dus dan zien ook meer mensen de topictitel en dan zijn er dus meer willekeurige mensen die erop klikken.

Dat je meer reacties krijgt op professionele foto's bij dezelfde paarden lijkt me ook logisch... ik heb geen band met jouw paarden dus ik kan mooie foto's wel waarderen maar ik kijk liever naar mijn eigen paarden in de wei.

Dat Bokkers die actief zijn in veel HK topics meer reacties krijgen is ook normaal want die hebben namelijk ervoor gezorgd dat die mensen wel een klein beetje band hebben met hun en hun paarden en dus willen die bokkers is dat topic wel even kijken en reageren. Net als je eerder even zou reageren op een vriendin die iets gedaan heeft dan op wild vreemde die precies hetzelfde gedaan heeft.

Ik snap helemaal niet waarom dat dan sneu is en oneerlijk.

Ik hoop vooral dat TS heel erg zelf geniet van haar eigen pony... en gelukkig heeft dat niks te maken met of je nou wel of niet een professionele fotograaf inhuurt.
Laatst bijgewerkt door Evelijn op 02-02-16 11:18, in het totaal 1 keer bewerkt

Aidenn

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-16 11:17

prachtige pony, onscherp of scherp het maakt niet uit, het is jouw pony en ik begrijp best dat je super trots op haar bent, want dat beestje kan bewegen zeg :wow: .als we niet meer trots mogen zijn op onze EIGEN pony's dan is het tijd dat bepaalde mensen eens naar zichzelf moeten kijken :n , onscherpe foto's maakt een pony heus niet minder knap... leven en laten leven, als je de foto's niet mooi vind of niet goed dan hoef je simpel weg niet te reageren toch?

Flux

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-16 11:19

Ik vind het een leuke pony, ben dol op Welshjes. Ik ben ook heel benieuwd naar het cadeautje die ze bij zich draagt :)

Ga je dit jaar ook naar de Hengstenkeuring?

Eilinora

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-02-16 11:30

Flux nee geen hengstenkeuring dit jaar voor mij.
Vriendlief staat op toneel met de hoofdrol net die datum dus dat gaat voor.

Rivjenn

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-16 11:34

Geweldig toch? Ik hou van Welshjes. Ben ook weer op zoek naar 1, maar dat valt nog niet mee. Jouw Welsh heeft ook zo'n echt Welsh hoofd, prachtig vind ik dat. Een genot toch als je daar elke dag naar kunt kijken? Ze kan ook leuk bewegen!

xjamilla

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-16 11:38

Wat is ze toch ook knap!
En heerlijk puur natuur :+
Zijn ook zeker wel mensen die daar van kunnen genieten.

Shirley

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-16 12:02

Sommige momenten zijn voor jezelf zo waardevol, die kun je niet overbrengen op foto's!

Geniet van je pony, Inowa!

nine1987

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-16 12:10

Is ze drachtig? Of eerder ehm.. Showconditie..? :+