Manege Noordland

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Silver_oud

Manege Noordland

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-02-16 20:27

Haii!
Ik ben een beetje op manege zoektocht
Ik rijd al, maar allemaal dingen, blablabla....
Maar, aangezien we gaan verhuizen naar s Gravenzande, ging ik even kijken bij maneges daar. (Op internet want ik ben lui)
En toen vond ik manege Noordland. Het lijkt mij een superleuke manege! Iemand ervaring?
Anders nog andere maneges in het westland (s' Gravenzande het liefst!)
Xxx Hannah

Anoniem

Re: Manege Noordland

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-16 20:34

Ik heb hier geen ervaringen met de manegelessen zelf, maar heb er eenmalig een strandrit gereden.
Daar heb ik een slechte ervaring mee, maar dat komt omdat ik zelf niet zo'n held ben. Een vriendin - die wat meer lef heeft - vond het namelijk geweldig!

Het is zeg maar zo dat de pony's vrij pittig zijn en op strandrit de hele tijd bokten en niet normaal konden galopperen, maar enkel heel hard wilden. Daar kon ik zelf niet zo goed mee omgaan, omdat ik gerekend had op een relax ritje. Als je dit leuk vindt, is het denk ik zeker een leuke manege!

De pony's die mee waren op strandrit verschilden heel erg; de pony waar mijn vriendin op zat was een echte draak, maar die van mij (Laika?) was op zich heel braaf, alleen klierde die met de andere pony's mee, wat vrij logisch is natuurlijk.

Silver_oud

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-02-16 20:36

_Sillebil schreef:
Ik heb hier geen ervaringen met de manegelessen zelf, maar heb er eenmalig een strandrit gereden.
Daar heb ik een slechte ervaring mee, maar dat komt omdat ik zelf niet zo'n held ben. Een vriendin - die wat meer lef heeft - vond het namelijk geweldig!

Het is zeg maar zo dat de pony's vrij pittig zijn en op strandrit de hele tijd bokten en niet normaal konden galopperen, maar enkel heel hard wilden. Daar kon ik zelf niet zo goed mee omgaan, omdat ik gerekend had op een relax ritje. Als je dit leuk vindt, is het denk ik zeker een leuke manege!

De pony's die mee waren op strandrit verschilden heel erg; de pony waar mijn vriendin op zat was een echte draak, maar die van mij (Laika?) was op zich heel braaf, alleen klierde die met de andere pony's mee, wat vrij logisch is natuurlijk.

Pittig vind ik wel leuk, en een bokje ook wel. Is het heel heftig dat het niet meer leuk is of....?

Silver_oud

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-02-16 20:41

Hannah_Horse schreef:
_Sillebil schreef:

Pittig vind ik wel leuk, en een bokje ook wel. Is het heel heftig dat het niet meer leuk is of....?

Want ik heb opzich wel lef. Maar het moet niet te erg worden...

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-16 20:57

Bij mij was het zo dat de pony voor de manege al begon met bokken en ik ben halverwege de rit afgestapt en niet meer verdergegaan, omdat ik wel van hard gaan hou, maar niet van de controle kwijt zijn.
Sommige van de andere pony's waren echter heel braaf en die zijn gewoon verder gegaan.

Ik weet het dus eerlijk gezegd niet heel goed, want ik ben er maar één keertje geweest en dat ging niet helemaal goed, maar dat kan natuurlijk een eenmalige gebeurtenis zijn! Misschien gebeurt dit normaal niet. (:

Silver_oud

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-02-16 07:24

Ja, ik heb het dus nog een keer zegmaar opgezocht en het blijkt dat er niet zo veel leuke reacties zijn...

fabpannen

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-16 22:56

Ik weet niet of je nog informatie wil maar ik heb er gereden , ben gestopt omdat ik het er niks meer vond en alleen maar hetzelfde deed. Wat hier boven word gezegt klopt wel sommige pony's en paarden zijn heel fanatiek buiten. Maar er zitten inderdaad ook brave bij. Tis wel echt een manege waar het allemaal stoffig is en het is echt zo'n manege voor die meiden die het geweldig vinden om de hele dag zeg maar op de manege rond te lopen. tja verder weet ik even niet wat ik nog zou kunnen vertellen maar wil je wat weten pb me maar :)