Manege Noordland

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Silver_oud

Manege Noordland

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-02-16 20:27

Haii!
Ik ben een beetje op manege zoektocht
Ik rijd al, maar allemaal dingen, blablabla....
Maar, aangezien we gaan verhuizen naar s Gravenzande, ging ik even kijken bij maneges daar. (Op internet want ik ben lui)
En toen vond ik manege Noordland. Het lijkt mij een superleuke manege! Iemand ervaring?
Anders nog andere maneges in het westland (s' Gravenzande het liefst!)
Xxx Hannah

Anoniem

Re: Manege Noordland

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-16 20:34

Ik heb hier geen ervaringen met de manegelessen zelf, maar heb er eenmalig een strandrit gereden.
Daar heb ik een slechte ervaring mee, maar dat komt omdat ik zelf niet zo'n held ben. Een vriendin - die wat meer lef heeft - vond het namelijk geweldig!

Het is zeg maar zo dat de pony's vrij pittig zijn en op strandrit de hele tijd bokten en niet normaal konden galopperen, maar enkel heel hard wilden. Daar kon ik zelf niet zo goed mee omgaan, omdat ik gerekend had op een relax ritje. Als je dit leuk vindt, is het denk ik zeker een leuke manege!

De pony's die mee waren op strandrit verschilden heel erg; de pony waar mijn vriendin op zat was een echte draak, maar die van mij (Laika?) was op zich heel braaf, alleen klierde die met de andere pony's mee, wat vrij logisch is natuurlijk.

Silver_oud

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-02-16 20:36

_Sillebil schreef:
Ik heb hier geen ervaringen met de manegelessen zelf, maar heb er eenmalig een strandrit gereden.
Daar heb ik een slechte ervaring mee, maar dat komt omdat ik zelf niet zo'n held ben. Een vriendin - die wat meer lef heeft - vond het namelijk geweldig!