Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

0000 schreef:Gaat het om die Diallo waar je fototopics van hebt staan? Want daar zie ik gewoon een fijn, correct en ook nog knap paard waarmee je echt uitstekend mee moet kunnen komen in de dressuur.
Pony vond het leuk, en ik hoefde op die manier niet te doen wat ik eng vond.
op die manier "moeilijk doen" ) CalipsoLover schreef:0000 schreef:Gaat het om die Diallo waar je fototopics van hebt staan? Want daar zie ik gewoon een fijn, correct en ook nog knap paard waarmee je echt uitstekend mee moet kunnen komen in de dressuur.
Begrijp mij zeker niet verkeerd. Diallo is een correct en goed paard. Het probleem is dat hij de basis dressuur is verwaarloosd bij hem in het verleden. Hij is ondertussen 12 jaar, komt heel moeilijk door de rug, zwaar in de mond en vooral, hij geniet niet van dressuur. Diallo is echt geboren om te springen, hij geniet hier zo van. En het doet mij pijn om dat ik dat hem niet kan geven. Ook al is hij enorm verwend en heeft hij alles was hij nodig heeft… Ik zal nooit met hem de arena in kunnen lopen voor zowel dressuur als springen.
Ook neem ik enorm veel les, van een goede lesgeefsters. Dus verwijt het me aub niet dat ik zogezegd niks van lessen zou nemen. Moest ik een jong paard kopen zou Diallo heus niet in een hoekje gaan staan. Ik zou gewoon minder eisen stellen en vooral terug veel gaan wandelen met hem.
CalipsoLover schreef:Het probleem is dat hij de basis dressuur is verwaarloosd bij hem in het verleden. Hij is ondertussen 12 jaar, komt heel moeilijk door de rug, zwaar in de mond en vooral, hij geniet niet van dressuur. Diallo is echt geboren om te springen, hij geniet hier zo van. En het doet mij pijn om dat ik dat hem niet kan geven. Ook al is hij enorm verwend en heeft hij alles was hij nodig heeft… Ik zal nooit met hem de arena in kunnen lopen voor zowel dressuur als springen.
Ook neem ik enorm veel les, van een goede lesgeefsters. Dus verwijt het me aub niet dat ik zogezegd niks van lessen zou nemen. Moest ik een jong paard kopen zou Diallo heus niet in een hoekje gaan staan. Ik zou gewoon minder eisen stellen en vooral terug veel gaan wandelen met hem.
Nog even los van de vraag wat je ouders van dat idee vinden - je hebt je paard nog geen jaar en zij betalen hem lees ik - als ik zoiets als 16-jarige had voorgesteld waren die van mij echt door het dak gegaan. 

CalipsoLover schreef:0000 schreef:Gaat het om die Diallo waar je fototopics van hebt staan? Want daar zie ik gewoon een fijn, correct en ook nog knap paard waarmee je echt uitstekend mee moet kunnen komen in de dressuur.
Begrijp mij zeker niet verkeerd. Diallo is een correct en goed paard. Het probleem is dat hij de basis dressuur is verwaarloosd bij hem in het verleden. Hij is ondertussen 12 jaar, komt heel moeilijk door de rug, zwaar in de mond en vooral, hij geniet niet van dressuur. Diallo is echt geboren om te springen, hij geniet hier zo van. En het doet mij pijn om dat ik dat hem niet kan geven. Ook al is hij enorm verwend en heeft hij alles was hij nodig heeft… Ik zal nooit met hem de arena in kunnen lopen voor zowel dressuur als springen.