Zegel FNRS-ruiterpaspoort niet bij KNHS-factuur?

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Marie111

Zegel FNRS-ruiterpaspoort niet bij KNHS-factuur?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-01-16 16:38

Als deze vraag al eens eerder gesteld is, of dat het in de verkeerde rubriek staat, alvast mijn excuses, verplaats het dan maar.

Ik heb dus een vraag over de zegels in het FNRS-ruiterpaspoort.

Ik heb vandaag de factuur van de KNHS ontvangen (is nieuw, is laatst via de mail aangekondigd).

Ten eerste is het bedrag aardig opgeslagen = nu € 20,-- per jaar.

Ten tweede zat geen zegel bij om in mijn paspoort te plakken! Weten jullie daar meer van?

Ik heb gelijk de KNHS gemaild, maar heb natuurlijk nog geen bericht terug. Ik dacht wellicht zijn er hier mensen die er meer van weten.

Heb ook al even gezocht op de site, maar daar krijg ik de melding dat ik contact met de KNHS op moet nemen (wat ik dus via de mail heb gedaan).

Alvast bedankt voor de reacties.

_Natasja_

Re: Zegel FNRS-ruiterpaspoort niet bij KNHS-factuur?

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-16 22:05

Hmm apart.

Ik ben benieuwd naar t antwoord van de KNHS/FNRS

Marie111

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-02-16 12:59

Update. Heb gisteravond met een kennis gesproken die naar de terugkomdag voor jury's was geweest in Ermelo. Zij had er nog even naar gevraagd.
De prijsverhoging is het gevolg van dat alle paspoorten nu even duur zijn en als je verschillende hebt (mennen, ruiterbewijs, etc.) je maar 1 keer € 20,-- hoeft te betalen. Verder is de verzekering uitgebreid.
Na het betalen van de factuur aan de KNHS krijg je binnen twee weken de zegel voor in het ruiterpaspoort van de FNRS. Dat is om te voorkomen dat mensen wel de zegel in het paspoort plakken en dan vervolgens niet betalen.
Ik wacht nu dus nog op het zegel.

_Natasja_

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-16 13:31

Oke dat is prettig om te weten.
Die vraag ga ik namelijk wel krijgen.

liberty

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-16 14:41

Ja wat je zegt klopt helemaal, zegel wordt nagestuurd.

Dat van die verhoging heeft iedereen als het goed is van te voren doorgekregen via de mail.

mamajolijn

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-16 12:55

liberty schreef:
Dat van die verhoging heeft iedereen als het goed is van te voren doorgekregen via de mail.

Hier ook de factuur ontvangen, zonder zegel. Ik wist er niks vanaf, geen informatie ontvangen van de KNHS/FNRS!

Nu maar hopen dat idd de zegel wordt nagestuurd......

MarliesV

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-16 13:19

Ik heb toevallig vandaag de mail binnen gekregen, daarin staat oa het volgende:

Automatische verlenging
Je lidmaatschap van de KNHS en daarmee jouw Ruiterpaspoort wordt automatisch verlengd en is verplicht zolang je bij een FNRS-manege rijdt. Dat betekent dat je de factuur in april van de KNHS ontvangt. Na betaling van de factuur wordt de jaarzegel toegestuurd.

Het is mogelijk dat je niet langer gebruik wilt maken van jouw Ruiterpaspoort omdat je niet meer bij een FNRS Manege rijdt. Dat zouden wij jammer vinden maar een mailtje naar ruiterpaspoort@knhs.nl met je naam, ruiterpaspoortnummer 114430 en geboortedatum is dan voldoende. Je ontvangt altijd een bevestiging van je afmelding. Doe dit dan wel binnen twee weken na dit bericht anders wordt je lidmaatschap automatisch verlengd.

Er staat niets bij over de kosten. Kan zijn dat we daar een tijd terug een mail van hebben gehad maar dat kan ik mij niet meer heugen.

liberty

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-16 13:32

Zegel wordt inderdaad nagestuurd, heb al aardig wat nieuwe zegels gezien in de ruiterpaspoorten op de manege.

Wat betreft de prijswijziging, volgens mij is daar medio november/december een mail over gestuurd.

friendly

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-16 15:07

Ik een dergelijke mail nog niet ontvangen maar ik ben blij dat ik dit lees want zo te zien kan het voor mij betekenen dat mijn paspoort niet klopt met het NK carrousel. Ik zit altijd al vrij krap op deze datum. Zal maar eens informeren wat de KNHS daarvan zegt aangezien ik wel mee wil kunnen rijden. Zal hier vast niet de enige mee zijn gok ik.

xxxmh

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-04-16 22:26

Hoelang hebben jullie moeten wachten op de jaarzegel na betaling? Ik wacht nu 3/4 weken erop. Hebben al een mail gestuurd naar de knhs dat het binnen twee weken komt maar nog steeds niks.. fijn als je over twee weken het NK carrousel rijd

mamajolijn

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-04-16 22:39

Hier ook nog niks. 14 maart betaald, maar niks ontvangen. Ik zal morgen ook maar eens een mail eraan wagen....

friendly

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-16 06:12

xxxmh schreef:
Hoelang hebben jullie moeten wachten op de jaarzegel na betaling? Ik wacht nu 3/4 weken erop. Hebben al een mail gestuurd naar de knhs dat het binnen twee weken komt maar nog steeds niks.. fijn als je over twee weken het NK carrousel rijd

Dat probleem zullen meerdere hebben gok ik. Inclusief mezelf als ik moet. Schijnt geen probleem te worden maar irritant is het wel.

emily68

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-16 06:37

Met het NK carrousel wordt rekening gehouden met het feit dat de zegel misschien nog onderweg is als er al wel betaald is.

friendly

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-16 06:48

Dat heb ik ook gehoord. Maar vind dit wel dè illustratie dat de knhs niet alles moet willen doen. Ze waren al niet zo snel...

xxxmh

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-16 07:56

Okee gelukkig maar. Ik doe de email bij mijn paspoort. Ik zat al te stressen om die zegel met het NK

mamajolijn

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-16 10:57

Zegel afgelopen week eindelijk ontvangen!

xxxmh

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-16 11:08

Na 4 mailtjes hebben ze gezegt dat het deze week binnenkomt. Ben benieuwd, nog drie dagen de kans haha

friendly

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-16 11:34

Ik heb er nu al zin in... Mijn paspoort staat op half mei, dus voordat ik de zegel heb.... Ben benieuwd.

Ilja000

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-16 11:35

Neem naar de carrousel in ieder geval een kopietje van de afschrijving van je rekening mee!

xxxmh

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-16 12:08

Heb al alle mails uitgeprint en bij mijn paspoort gedaan