Lizzle schreef:Ben net thuis (vertrokken na Gal, de laatste drie niet gezien). Vond het een leuke dag, echter een vreselijk nare bijsmaak van het feit dat de grootste bektrekker (Scholtens) de leiding nam met het commentaar "mooi opgericht." Ik wilde eigenlijk toen al opstaan en vertrekken. Iedereen om me heen was zich de hele proef aan het verbijten over het op de maat openen van de mond van dat arme dier.
Gelukkig reed Gal z'n proef prachtig (veel beter dan hoe hij -en iedereen behalve Visser en Werth- hun training openbaar hielden).
Tommie reed ontzettend netjes, goed en vooral paardvriendelijk! Wat een machtig paard is Bojengel!
Oei ik zag Tommie een paar keer echt een ruk geven, die vind ik in het rijtje Scholtens horen. Maar dat Scholtens op die plek wordt gezet is ronduit schandalig voor de sport. Al vond ik op Edward en Diederik na dat er sowieso een hoog nivo ruk en pluk werk was. Bijna alles liep achter de teugel en veel te kort in de hals. Begrijp niet dat zoiets beloond wordt.
Maar wie reed nu wel zijn training openbaar, want je bericht is daarin wat tegenstrijdig LD