(ps: Hier even een lange tekst voor degene die mij herinneren uit mijn vorige topic
Ik lees zelf vaak ook niet al die lange teksten dus scrol anders maar gewoon door naar de foto's
)Dit jaar heb ik geen Jaar lang ITP gemaakt, dit vooral omdat voor mij op dat moment het begin van het nieuwe jaar er voor mij helemaal niet positief uitzag. eind november en december waren door persoonlijke reden meer even door hel gaan. Gelukkig is uiteindelijk het nieuwe jaar voor mij WEL positief gestart!
Een paar maanden geleden (eind oktober) had ik een topic gemaakt met rijfoto's waar toen veel (en ook terechte
) rijtechnische commentaar en commentaar over mijn houding is op gekomen( achteruithang-syndroom). Zeer gemotiveerd om met onmiddellijke ingang drastisch aan dat punt te werken was er dan ook zeker!Helaas kon dit niet lang want op 6 november werd ik geopereerd aan mijn kaak en dat betekende ook meteen 6 weken niet paardrijden.
Gelukkig hebben mijn fantastische ouders Amigo regelmatig gelongeerd en kwam een vriendin van mij Amigo 1x per week even rijden. Nog voor de 6 weken verplicht niet-paardrijden erop zaten belande ik even in een nachtmerrie en ben ik dan ook eerder terug beginnen met paardrijden om mijn gedachten te kunnen verzetten.
Dat begon erg goed maar naarmate de feestdagen dichterbij kwamen kwam ik weer even in een dip en ging het weer even minder. Vastberaden serieus aan mijn houding te werken heb ik mijn verbeterpunten in mijn achterhoofd gehouden en is het begin van nog veel werk toch goed ingezet!
Ondertussen gaat het rijden weer heel goed. Ookal hebben we al even geen les gehad (van voor mijn operatie) door mijn blokperiode (zit namelijk midden in de examens
) vind ik toch dat de verbetering in mijn houding al is te zien.Terug op conditie zijn we wel nog belange na niet en ook Amigo heeft er een beetje een buikje aan overgehouden, maar dit is vast snel weer optop!
Na mijn examens staat ons eerste les en wedstrijdje weer gepland! Heb er heel veel zin in!
topics:
x_Kaat_x @ [ITP] Ook Don Amigo weer in de sneeuw!
[ITP] Sneeuwshoot met Don Amigo
x_Kaat_x @ [ITP] [EJL-ITP]Een jaar om nooit meer te vergeten - 2014
[RIJ-ITP] Don Amigo , ik en het achteruithang-syndroom
Paspoortje:
Don Amigo
Lord Leatherdale x Edison
kwpn
7jaar
1,74m
Ik heb Amigo nu iets langer dan 1 jaartje, hij is mijn eerste eigen paard.
Rijtechnisch commentaar mag worden gegeven, maar geef opbouwende en goed onderbouwde commentaar. Daar leer ik het meeste uit. Hou er ook rekening mee dat we beide groentjes zijn en nog heel erg veel te leren hebben! Ook hebben we beide dus even stilgestaan en missen we beide wel aan wat bespiering
En ja die achterhand moet er veel meer onder enz.eerst even knuffelen en poseren

Net erop en aan het losstappen

Mijn persoonlijke favoriet:

Een paar dagen erna 's morgens ook even de camera gemaakt en deze leuke plaatjes kunnen trekken.

en als laatste ons minipaardje Juliet (GDF Rider's Guilietta ) die lekker in het stof, stro en hooi zit te rollen

Heel erg bedankt om te kijken! We hebben nog een lang weg te gaan en heb er enorm veel zin in om erin te vliegen! Eerst nog meer even op mijn tanden bijten en studeren voor mijn examens.
Daag!

Maar vindt dat nog het moeilijkste om af te leren haha