Ik werd vanochtend wakker en had zin om te rijden, maar niet in onze buitenbak die meer op een zwembad lijkt. Ook niet in de binnenbak. Ondanks de regen had ik wél zin om naar het bos te gaan, dus mijn vader even lief aangekeken, buurmeisje een berichtje gestuurd om te vragen of ze ook zin had om mee te gaan en alles ingeladen. Op naar Havelte/de Genieput! Mijn Ierse draak had er maar al te veel zin in. Meneer wilde perse niet stil blijven staan en liet dat ook duidelijk merken. Mijn vader maakte wat foto's van mijn buurmeisje en haar pony, ik hield Jackson op zo'n 15/20 meter afstand in en dat ging eigenlijk wel prima. Foto's waren gelukt, en toen ging het als volgt: 'Maxime, kom jij nu maar!' ik legde mijn been er aan met het idee rustig weg te stappen, maar de draak had daar een ander gevoel bij. In volle galop de heuvel op, even het baasje uit het zadel gooien en daarna nog even als een of andere rodeo hengst ruzie zoeken met ontzettend gevaarlijke dingen, zoals bomen

. Na nog geen 10 minuten gezeten te hebben lag ik er dus alweer naast, heerlijk. Was er echt aan toe om weer eens te zandhappen

. Verder met zo nu en dan de nodige streken wel lekker gereden en een leuke middag gehad! Ik heb overigens toestemming van mijn buurmeisje om de foto's op Bokt te plaatsen.
Midnight Thunder (Jackson), 9 jarige Connemara ruinEen hier nog brave (en rode) poonie aan het opzadelen, zo onschuldig..

Even poseren:

En gaan!

Bedankt voor het kijken!