Onze laatste fotoshoot, Lord Derby.

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Darley

Onze laatste fotoshoot, Lord Derby.

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-01-16 16:21

Afbeelding

Gisteren, 23 januari 2016, is Anouk van Anouk's hobbyfotografie langsgekomen om foto's te maken van Derby en van Zuccaro.
Derby heb ik al 2.5 jaar in mijn bezit, maar nu toch de knoop doorgehakt om hem te verkopen, wij zijn als combinatie niet goed tijdens het rijden. Dit door mijn onervarenheid en mijn beperking waardoor ik hem belemmer.
Dit topic is speciaal voor Derby, mijn maatje en mijn spiegel, waar ik veel mee mee heb gemaakt. Voor Zuccaro komt nog een apart topic met foto's, zodra ik er nog meer heb binnengekregen.

Derby is voor mij een heel speciaal paard. Hij heeft mij door verschillende moeilijke dingen heengetrokken en hielt altijd rekening met hoe ik mij voelde, ook al raakte hij in de war met rijden, door mijn onervarenheid.

Derby is een 6 jarige lieve, maar groene ruin van Darius x Saros XX

Kijk mee en geniet. Ik heb al lang niet meer op hem gezeten, dat was voor ons beide beter, dus erg blij dat ik dat voor deze foto's wel heb gedaan. Ik vertrouw hem dan ook volledig zo. Ik zou het dan ook op prijs stellen als er geen commentaar komt op het niet dragen van een cap.

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Derby is nog niet weg, we zoeken een goed huisje voor hem. Lieve Derby, bedankt voor de mooie 2.5 jaar dat ik je heb mogen hebben, en er staat je vast een hele mooie toekomst te wachten, dat kan niet anders, met zo'n toppaard.

Alvast een foto van mijn andere paard:

Afbeelding

Een reactie zou ik leuk vinden. :)

Darley

Re: Onze laatste fotoshoot, Lord Derby.

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-01-16 17:35

Niemand ??

kaatje77

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-16 17:42

Jammer dat het niet klikt, respect dat je een ander huisje voor hem zoekt ;)

Mooi aandenken heb je hoor!

Darley

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-01-16 18:35

kaatje77 schreef:
Jammer dat het niet klikt, respect dat je een ander huisje voor hem zoekt ;)

Mooi aandenken heb je hoor!

Dankje, ja hij verdient gewoon een fijn huisje waar hij tot zijn recht komt ! :)

piezze

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-16 18:39

Mooie paarden zeg, topbaasje ben.jij dat je het beste doet voor je maatje.

aNoa

Mooie foto's!

Electra63

Mooie foto's, knappe paarden.
Ik wens je veel succes met de vos en ik hoop dat je snel iemand vindt voor LD.

Atani

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-16 18:44

Wat fijn dat je eerlijk bent tegenover je paard. Zo'n knap ding komt zeker goed terecht :j

Je vos is echt helemaal mijn type, echt een prachtig dier! Mag ik vragen hoe groot hij is? Hij lijkt echt gigantisch!

Darley

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-01-16 19:16

Dankjewel iedereen voor de leuke reacties :) Ik merk dat we er beide rust in hebben gevonden dat we niet meer samen rijden. Hij kijkt rustiger uit zijn ogen nu iemand anders hem rijdt en ik kan dingen met hem doen zonder de stress van het rijden. Het is jammer, dat mijn beperking er mede voor zorgt dat ik niet met hem kan rijden, maar Derb is zo een gevoelig paard, dat het soms vechten werd, omdat hij niet begreep wat ik van hem wilde. De vos heb ik dan ook zo uitgekozen, dat deze niet op mijn beperking reageert, want wil niet nog zo iets meemaken. Wat ik met Derby heb, zal ik niet gauw met een ander paard hebben, daarom vind ik het zo belangrijk dat hij een gouden huis krijgt.

Atani schreef:
Wat fijn dat je eerlijk bent tegenover je paard. Zo'n knap ding komt zeker goed terecht :j

Je vos is echt helemaal mijn type, echt een prachtig dier! Mag ik vragen hoe groot hij is? Hij lijkt echt gigantisch!

Hij lijkt heel groot ja, maar hij is maar 1.70 m :D
Zuccaro staat hoog op zijn beentjes haha, en ik ben maar 1.65 met hele korte beentjes :)

ladybianc

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-16 20:18

Ik kom woensdag avond kijken bij derby, zo sneu dat hij niet goed reageerd op je beperking, maar ook weer zo mooi dat je weer een nieuwe knapperd bent tegen gekomen! Hoop dat jullie een top team gaan vormen en de sterren van de hemel gaan rijden!! De foto's zijn prachtig al mooie herrinering voor later.

Liefs bianca

Darley

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-01-16 20:28

Lieve reactie. Ik ben heel benieuwd woensdag, hoop dat jullie de mensen zijn voor Derby. :)

ladybianc

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-16 21:52

XxFlossxX schreef:
Lieve reactie. Ik ben heel benieuwd woensdag, hoop dat jullie de mensen zijn voor Derby. :)

Ik hoop ook dat de klik er is! In iedergeval leuk om je in het echt te ontmoeten

Rowan_

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-16 22:38

Wat een mooie paarden!
En wat heb je zelf een mooie bos haar zeg :D
Ik hoop dat je snel een goed huisje vindt voor je paard en je heel veel geluk mag hebben met je nieuwe paard.
Mag ik de brutale vraag stellen wat voor beperking je hebt?

Angela

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-16 22:39

ITP -> JITP

Darley

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-01-16 23:22

Rowan_ schreef:
Wat een mooie paarden!
En wat heb je zelf een mooie bos haar zeg :D
Ik hoop dat je snel een goed huisje vindt voor je paard en je heel veel geluk mag hebben met je nieuwe paard.
Mag ik de brutale vraag stellen wat voor beperking je hebt?

Dankjewel!
Stiekem heb ik ook nog eens krullen eigenlijk haha :D
Natuurlijk mag je die vraag stellen! Het is lastig uit te leggen maae..Een aantal jaar geleden heb ik een flink ongeluk gehad met een paard, deze is bovenop mij gevallen. Hierdoor staat mijn linkerbekken gedraaid en scheef, hier is geen echte behandeling voor. In mijn dagelijks leven heb ik er soms wel veel last van, soms ook niet. Doordat de pijn daar doorstroomt naar de rest van mijn rug heb ik soms wel moeite met bijvoorbeeld trampoline springen, op paarden rijden die heel vlak lopen en kan ik sommige paarden niet fijn linksom rijden doordat ik niet in balans zit. Dit is dan ook het geval met Derby, rechtsom kon ik hem nog redelijk rondsturen maar linksom begreep hij niet wat ik nou eigenlijk wilde. Het is lastig, zeker als het je een besluit moet laten maken die je absoluut niet wilt, maar om Derb te houden terwijl ik zelf niet met hem kan rijden door mijn ervaring en beperking, zou oneerlijk zijn tegenover hem !
Ik hoop dat ik het zo een beetje goed heb uitgelegd.. :)

Rowan_

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-16 23:38

Wow dat is heftig zeg!
Lijkt me inderdaad heel lastig met veel dingen, en zeker ook met rijden.
Heel knap van je dat je dan de keuze gemaakt hebt om iemand anders voor hem te zoeken.
En wat fijn dat je je nieuwe paard wel kunt rijden, heel veel succes samen, hij is echt gaaf!
Ik dacht eerst ook dat hij hele groot was maar dat valt dus best mee, maar die lange benen laten hem dus zo groot lijken haha!

Darley

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-01-16 23:41

Dankjewel :D