Ik weet niet of het hier helemaal goed staat maar ja.Ik zit met een probleem.
De laatste tijd word er op stal veel dingen van anderen gebruikt zonder dat die persoon er van weet en die spullen worden dan ook nog niet eens opgeruimt.
Ik heb al veel te vaak mijn touwen onder modder gevonden of mijn longeerzweep in de piste ook onder de modder.
Daar word ik echt zo boos van. Maar het ergste is dat ik zelfs mijn lievelings halstertouw bijna kappot terug vond.
Het leek alsof er in geknipt was. Dat is de druppel dus wil ik mn kast nu echt op slot. Dit wou ik al veel langer doen maar ik ben dus de sleutel kwijt.
Hij is al ongeveer een jaar kwijt dus denk ik niet dat ik hem nog ga terug vinden...
Het is een oude legerkast die ze in een zadelkast hebben veranderd
.
en dat lukt ook niet omdat hij staat nu in de hoek van de zadelkamer met nog eens een reuze kast ernaast. En de zadelkamer is echt heel krap dus ik kan hem ook niet even naar voor trekken want er hangt aan de muur ook nog eens een groot western zadel. Ik zie alleen maar de voorkant en het is perfect gemeten dat ik nog net mn kastdeuren open krijg. Dat is dus echt geen optie of een enorme aanpak waar we de hele middag (of meer) mee bezig zullen zijn. Toch bedankt