Clinic nieuwe KNHS proeven

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

LiS

Clinic nieuwe KNHS proeven

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-01-16 19:22

Op 28 februari organiseert RV Wolfslaar een clinic over de nieuwe KNHS proeven. Tijdens de clinic worden er per klasse proeven voorgereden en door internationaal grand prix jurylid Mattie Boomaars voorzien van tips en commentaar.

De clinic vindt plaats op onze wedstrijdlocatie Manege de Roosberg in Bavel.

Ruiters (ook niet leden) die graag willen rijden op deze clinic kunnen zich inschrijven door een mail te sturen met de volgende gegevens:

naam ruiter:

naam paard:

combinatienummer:

startgerechtigde klasse:

Het rijden: is gratis voor leden. Niet leden betalen € 10,-
Bij meerdere inschrijvingen voor een klasse, wordt er een selectie gemaakt.

Komen kijken en luisteren naar deze clinic: is gratis voor leden. Niet leden betalen € 5,- indien deze vooruit betalen door het bedrag vóór 26 februari over te maken op NL 90 RABO 01292 55 785 t.n.v. R.V. Wolfslaar o.v.v. clinic en je naam. Op de dag zelf aan de deur betaal je € 10,-.

Zowel leden als niet-leden: graag even opgeven door een mailtje te sturen naar rijverenigingwolfslaar@live.nl
Er is voor alle deelnemers en toeschouwers een gratis consumptie.

LiS

Re: Clinic nieuwe KNHS proeven

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-01-16 21:29

Wegens onvoorziene omstandigheden zijn wij helaas genoodzaakt de clinic te verplaatsen naar 20 maart. Locatie blijft Manege de Roosberg in Bavel.

Je kunt je nog steeds opgeven om te komen kijken of om mee te rijden. Op de website staat vermeld hoe je je op kunt geven. Als je wordt uitgekozen om te rijden, ontvang je daarover bericht.

Carlijn101

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-16 22:00

Jammer dat hij verzet is! Leek me juist leuk tijdig een clinic van de nieuwe proeven te volgen..

LiS

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-01-16 22:02

renee16 schreef:
Jammer dat hij verzet is! Leek me juist leuk tijdig een clinic van de nieuwe proeven te volgen..

Helaas mocht het niet voor 1 maart....
Op eerdere dagen in maart was de accommodatie helaas al bezet.
Maar schrijf je gerust nog in, er is nog plaats!

Sababber

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-16 22:11

Dus inschrijven als niet lid is 10 euro? Ik heb een groom bij, deze moet 5 euro betalen om te kijken dan?

LiS

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-01-16 22:16

Ik vraag het even na bij mijn mede bestuursleden :o

LiS

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-01-16 15:27

Sababber schreef:
Dus inschrijven als niet lid is 10 euro? Ik heb een groom bij, deze moet 5 euro betalen om te kijken dan?

Hoi,

Ja dat klopt. Voor het rijden geldt dat door Mattie een selectie zal worden gemaakt als er meerdere inschrijvingen per klasse zijn.

Als je groom echt geen interesse heeft om in de bak te staan of zo, kan hij/zij gewoon in de kantine gaan zitten. Dat is geen probleem (daar is genoeg te eten/drinken/zien). Ik kan me ook voorstellen dat jullie dan niet de hele middag B t/m Z2 willen uitzitten?