Iemand herkenning ?

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Zomerzon1977

Iemand herkenning ?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-01-16 21:41

Na heel lang nagedacht te hebben veel paardjes al bezocht dan eindelijk de ware gevonden :-). Over een paar dagen komt onze kanjer..eerste paardje !. Ik vlieg heen en weer...van straal verliefd naar angstig. Stel dit stel dat.. Voel me een puber hahaha.... Iemand herkenning net voor zijn of haar eerste paardje kwam ?

IsabelHx

Re: Iemand herkenning ?

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-16 21:47

jaaa herken dit heel erg.
Ik was zo bang dat het later niet meer zou klikken. Of dat ik niet goed genoeg voor haar kon zorgen. Of alles fout zou doen. En het volgende moment zag ik mezelf bij wijze van spreken grand prix rijden of zonder zadel over het strand galopperen haha.

Zomerzon1977

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-01-16 21:51

Juist hahahaha.. De ene moment zie en voel ik zooo veel positiefs ..volgende moment zie ik mezelf failliet door alle vee arts kosten of hele grote andere beren op de weg.. Vind het nog enger dan toen ik kinderen kreeg :j

IsabelHx

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-16 21:56

Het enige wat ik je mee kan geven is gewoon van de voorpret te genieten, en niet te veel zorgen maken. Gewoon maandelijks een DA potje maken en zorgen dat je alle belangrijke spulletjes hebt voordat je paard komt (deken, halsters en zo)

Maar dat had je vast ook zelf al bedacht haha

kimberly1995

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-16 22:04

Ik heb die gevoelens die jij nu voelt, zelfs nu ik mijn paard heb nog..
Ook wat degene boven mij zegt, of ik mijn maatje wel genoeg aandacht, liefde, beweging en noem het allemaal maar op geef.. Soms maak ik het mezelf veel te moeilijk om te genieten van de kleine dingetjes..

Zomerzon1977

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-01-16 22:19

Ja alles is dik in orde van paardentaxi tot halster van veearts tot zadel..ben wat dat aan gaat een pietje lut hahaha.. Maandelijks komt er zoiezo een potje maar dan die beren weer ze is 9 jaar niet ziek geweest maar stel nu bij mij in 1x wel en 10.000 aan kosten :( .. Of stel ik krijg een zware griep en kan een paar dagen niet naar haar toe.. Voel me in ieder geval minder alleen in me gevoel nu hahaha.
Goeie tip ja om te waken dat de zorgen niet de overhand krijgen maar juist genieten...

Jennyxx

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-16 22:24

Ik las net in een topic dat iemand schreef: "mijn moeder zegt altijd: voor ieder probleem is een oplossing"

Aan die moeder moeten wij ons ook maar vast houden :D

Gefeliciteerd met je paard en veel plezier samen!

khirshanta

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-16 22:33

heel herkenbaar- zou het wel goed gaan? Ben ik niets vergeten? Gaat hij wel aarden? Wat als hij het niet met de andere paarden kan vinden? Wat als hij meteen ziek wordt?

Is juist allemaal goed :) heel veel plezier alvast! Geniet van deze heerlijke tijd. Wie gaat jou straks helemaal gelukkig maken? (of beter misschien, wie ga jij helemaal gelukkig maken?)

anjali

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-16 19:28

Ja zo gaat dat! Aldie gevoelens horen erbij. Ga meaar fijn genieten van je paard en houd ons op Bokt maar op de hoogte van jullie avonturen! :))

friesiszwart

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-16 08:48

Zomerzon1977 schreef:
Na heel lang nagedacht te hebben veel paardjes al bezocht dan eindelijk de ware gevonden :-). Over een paar dagen komt onze kanjer..eerste paardje !. Ik vlieg heen en weer...van straal verliefd naar angstig. Stel dit stel dat.. Voel me een puber hahaha.... Iemand herkenning net voor zijn of haar eerste paardje kwam ?

spannend en super leuk, gefeliciteerd en veel veilige kilometers en plezier met je paard.

Zeepsop

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-16 09:04

Zo te horen heb je je zaakjes wel op orde. Je moet je niet teveel druk maken en het gewoon over je heen laten komen. :j En genieten natuurlijk!