. Over een paar dagen komt onze kanjer..eerste paardje !. Ik vlieg heen en weer...van straal verliefd naar angstig. Stel dit stel dat.. Voel me een puber hahaha.... Iemand herkenning net voor zijn of haar eerste paardje kwam ? Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
. Over een paar dagen komt onze kanjer..eerste paardje !. Ik vlieg heen en weer...van straal verliefd naar angstig. Stel dit stel dat.. Voel me een puber hahaha.... Iemand herkenning net voor zijn of haar eerste paardje kwam ?
.. Of stel ik krijg een zware griep en kan een paar dagen niet naar haar toe.. Voel me in ieder geval minder alleen in me gevoel nu hahaha.
heel veel plezier alvast! Geniet van deze heerlijke tijd. Wie gaat jou straks helemaal gelukkig maken? (of beter misschien, wie ga jij helemaal gelukkig maken?)
Zomerzon1977 schreef:Na heel lang nagedacht te hebben veel paardjes al bezocht dan eindelijk de ware gevonden. Over een paar dagen komt onze kanjer..eerste paardje !. Ik vlieg heen en weer...van straal verliefd naar angstig. Stel dit stel dat.. Voel me een puber hahaha.... Iemand herkenning net voor zijn of haar eerste paardje kwam ?
En genieten natuurlijk!