Bobbi is een KWPN merrie van 9, en is nu 4 maandjes in mijn bezit. Ze heeft L2 dressuur gelopen bij haar vorige eigenaar, maar voor wij haar kochten 4 maanden vakantie gevierd op het land. Ze moest dus van ver komen, en ik ook na 4 jaar boscrossen met mijn vorige paardje. Inmiddels zijn we hard op weg om spiertjes te trainen en we willen uiteindelijk ook graag gaan starten!
Bobbi vind springen trouwens echt heel erg leuk en ze wordt vaak ook vrij heet, het gaat inmiddels al stukken beter maar ik ben daarom tijdens het rijden nog veel bezig met haar in plaats van dat ik goed aan mijn houding werk. Tips zijn natuurlijk alsnog altijd welkom!
1. Eerst begonnen met balkjes draven.

2. Mevrouw houdt van overdrijven

3. Dubbelsprongetje!

4.

5. Deze vind ik zelf heel gaaf geworden

6. Dit is dezelfde sprong, alleen dan een screenshot van een filmpje.

7. En ja, weigeren doet ze nooit maar ik denk dat ik hier iets niet helemaal goed deed en dat heb ik gevoeld ook

8. Daarna nog wat foto's geschoten met de zonsondergang.

9. Knap dier!

10. En toen was ze er klaar mee hahaha.
http://i67.tinypic.com/2lxyot5.jpg
En nog een kort filmpje van het springen!
Ondanks de val ben ik megatrots op haar, ze was superfijn en die weigering was waarschijnlijk niet haar schuld. Ik hoop in de toekomst springles te kunnen krijgen, maar dan moeten we eerst onze eigen trailer aanschaffen. Tips zijn dus meer dan welkom want ik heb er veel aan!