Hier mijn verhaal en waar het allemaal begon met mijn liefde voor paarden en voor Pebbels
In 2008 is alles begonnen. Ik wou heel graag op paardrijden, maar omdat ik nog best jong was (7) en het natuurlijk best een gevaarlijke sport is, mocht het nog niet. Toen kwam 2009. Ik werd 7 januari 8 jaar, en toen kwam de grote verrassing: Ik kreeg een bon waarop stond dat ik eindelijk lessen mocht nemen!
Ik was natuurlijk superblij!Het ging allemaal best goed en ik vond het super leuk! Onze stal organiseerde een keer in de zoveel tijd ook een (onderlinge) wedstrijd, heel leuk natuurlijk! En ook ik deed mee

Hier een foto van mijn eerste wedstrijd op Rasta, mijn lievelingspony toen

Toen ik wat ouder was, kreeg ik ook een verzorgpony! Dit vond ik superleuk. Mijn eerste verzorgpony was een Nieuw Forest genaamd Daisy. Ik heb ook nog een fries gehad genaamd Joke:

Een paar jaar later, had ik Spirit, een Welsh pony. Ik was er heel vaak, totdat ik het een tijd best druk had met school en ik er steeds minder tijd voor had. Een paar maanden geleden Zijn Spirit en z'n weidemaatje verhuisd naar andere eigenaren omdat de huidige eigenaren gingen verhuizen.

Toen kreeg ik Pebbels als verzorgpony, een superlieve welshcob Merrie die bij ons op Stal staat. Eerst reed ik haar alleen op zaterdag, nu 2 of soms 3 dagen in de week. Ik rijd Pebbels nu al meer dan 2 jaar en ben heel gek op haar!

Ik hou echt enorm veel van Pebbels en hoop haar nog heel lang te kunnen blijven rijden!
Janneke