Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Als jouw paard duidelijk laat merken zich te vervelen zou ik toch echt wat gaan doen. Zo niet? Geniet lekker van je avondjes op de bank met het kleedje. De zomer is alweer onderweg!
Hij houdt zelf ook niet heel erg veel van trainen en daarom heb ik juist het idee dat ik vaker moet doen om de band sterker te krijgen en dat hij het leuk gaat vinden. Maar ik ga wel iedere dag even hoi zeggen. Hij wordt ook niet heel graag gepoetst, het is echt een paarden paard en niet zozeer een mensen knuffel paard
Mijn ijslanderdame hoeft niet perse te werken, maar wordt chagrijnig als ze niet regelmatig werkt.
Maartje1990 schreef:Aandacht geven aan een paard is meestal vooral er voor het baasje. Zolang een paard lekker buiten kan staan met soortgenootjes zal het de meeste paarden geen hol uitmaken of baasje wel of niet komt. Betekend niet dat je paard niet vrolijk is als je wel komt. Maar voor het paard hoeft het niet. Ik heb soms best dat ik een week of langer geen zin hebt. Zei het vanwege het weer of iets anders. Maakt niks uit zolang de beestjes maar alles hebben