Paard is veranderd sinds Shetlander weg is..

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

jeromyxx

Paard is veranderd sinds Shetlander weg is..

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-01-16 22:00

Hoi!

Ik moet tegen even iet van mij afschrijven...

Ik heb een paard een merrie en heeft ooit twee veulens gehad, en ik heb een Shetlander ruin.

Vorig jaar rond december kwam mijn Shetlander voor het eerst bij mijn paard te staan het klikte totaal niet en vielen elkaar steeds aan maar na een maandje leken ze toch vriendjes te worden. Na een tijdje waren ze de beste vriendjes en onafscheidelijk. Maar omdat ik nu een andere stalling moet gaan zoeken komen ze uiteindelijk toch apart te staan. Maar omdat de nieuwe stalling van mijn Shetlander al gauw geregeld was is mijn Shetlander begin deze maand al verhuisd , nu is mijn paard totaal veranderd waar ik best verdrietig van word ik voel me schuldig omdat ze nog een maandje samen konden zijn. Mijn paard is veel rustiger in de stal (ze stonden samen in een twee-paards stal ) ze eet nog wel goed maar buiten krijg ik haar niet meer te pakken ze rent constant weg en als ik haar dan eindelijk vast heb wil ze der eigen los trekken, vandaag heb ik ook mijn vinger gekneusd omdat in haar eindelijk had gevangen aan haar halster en daarom ook niet zomaar los liet toen ze weer weg wilde rennen, ze doet de laatste tijd zo raar ze is gewoon een totaal ander paard geworden, en ik voel me hier zo verdrietig over. Weet iemand hoe ik dit moet aanpakken?

Groetjes romy

Mariett
Blogger

Re: Paard is veranderd sinds Shetlander weg is..

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-16 22:03

Hè, wat naar TS. Staat je paard nu alleen?

jeromyxx

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-01-16 22:07

Mariett schreef:
Hè, wat naar TS. Staat je paard nu alleen?

Nee er staat nog een Fries en een appaloosa op stal, waar ze eerst de beste vriendjes mee was maar dat is over gegaan door die Shetlander, de Shetlander behandelde ze als haar eigen veulen..

Silver_oud

Re: Paard is veranderd sinds Shetlander weg is..

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-16 07:50

Wat zielig! Kan je niet een keer de Shetlander meenemen? En dan bijv. 1 x in de week? Of je geeft em gewoon lekker veel aandacht! Hoop dat het gauw betergaat! Xxx