Het kwam als een enorme klap, ik heb mezelf nachtenlang in slaap gehuild. Met Scooby had ik zoveel meegemaakt, zoveel geleerd, overwonnen en zoveel plezier gehad!
Gelukkig bleef hij wel op dezelfde stal, zorgen de eigenaren goed voor hem en heb ik er laatst 2x op mogen rijden
Dat voelde zo fijn!Maar toch miste ik wat. Ik heb voorzichtig een advertentietje geplaatst in een groep op Facebook, had binnen drie kwartier een reactie.
Nu verzorg ik een 5jarige Quartermerrie, Lily! We zijn nu samen bezig een band op te bouwen!:D
We gaan goed vooruit, leren elkaar steeds beter kennen! Inmiddels heb ik al een lesje gereden met haar als cadeau van de eigenaar, superlief (western, pittig nieuw voor mij)! Ondanks wat miscommunicaties, en elkaar uittesten ging het best okay!
Ook heeft een vriendin van me in de kerstvakantie kerstfoto's gemaakt en heb ik samen met een andere vriendin foto's gemaakt van Lily met haar vriendinnetje Flo (al had ze heel wat aandacht voor Myron, de bonte ruin aan de andere kant van het hek, madame was lichtelijk hengstig
) 

Dankjewel voor het kijken
wij wensen je heel veel plezier met haar!