@Ponycrosser, deze punten kwamen naar voren uit mijn mailcontact met Les Chevaux:
- We trainen elke dag 2 keer. Tijdens deze week laten we het programma ook afhangen van jullie individuele doelen en wensen.
- De instructieweken zijn echt specials en worden niet groter als 15/20 personen, vorig jaar had de instructieweek 7 deelnemers.
- Je moet 12 jaar zijn om deel te nemen. En omdat dit geen kamp is voor beginners zijn de deelnemers vaak doelgericht bezig en hoeven dus niet vermaakt te worden door elkaar.
- De paarden zijn fijne dieren, in ons bedrijf komen ze elke dag los en lopen ze in onze lessen maar 1 tot 2 uur per dag verdeeld over 4 dagen. Het zijn dus geen rondjes lopers. De paarden zijn veelzijdig en vinden het werk leuk.
- De hoogte van het springen bekijken we ten opzichte van jou rijden aan, we proberen in de week realistische doelen te stellen en die behalen. Het niveau van de les passen we aan op jou ervaring, de groepjes zijn dus niet groot om kwaliteit te waarborgen.
Klinkt mij als muziek in de oren!
@Peerke, Van zo een trainer kan ik een heleboel leren dan!
@Ponycrosser, misschien kunnen we overleggen of we samen gaan of niet? Dan hebben we in elk geval iemand van onze eigen leeftijd en kennen we elkaar al een beetje