Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Love_Hanette schreef:Ik ben 13 en heb al 230 euro
Love_Hanette schreef:Ik sta best goed op school en doe vwo makkelijk ik heb al best veel ervarig met paarden en ponys want mij eigen pony is nu 21 die hebben we ook al 6 jaar
Love_Hanette schreef:Ik heb al een pony ja en we hebben ook best veel geld mijn ouders vinden het dan waarschijnlijk geen probleem om geld te betalen en mijn pony is in die 6 jaar nog maar 1 keer naar de dierenarts geweest
Love_Hanette schreef:Ik heb al een pony ja en we hebben ook best veel geld mijn ouders vinden het dan waarschijnlijk geen probleem om geld te betalen en mijn pony is in die 6 jaar nog maar 1 keer naar de dierenarts geweest
xniieeenke schreef:Love_Hanette schreef:Ik sta best goed op school en doe vwo makkelijk ik heb al best veel ervarig met paarden en ponys want mij eigen pony is nu 21 die hebben we ook al 6 jaar
Dat je het goed doet op school is prima, maar op dit moment verdien je niks en met 13 jaar kan je weinig.
Je hebt 'n eigen paard dus nu al? Uh, ik begrijp het niet meer hoor. Waarom wil je dan nog van alles er bij terwijl je 13 bent XD
EDIT: paardenpraatTV heeft hier 'n grappig filmpje over gemaakt. Moet je wel bij verdienen is 1 tip