Hope opgemaakt voor het vrijspringen

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Lightninggg

Hope opgemaakt voor het vrijspringen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-01-16 16:01

Vandaag is het vrijspringwedstrijd voor de 2 jarige paarden. Hope Del Verdi moest dus proper zijn. Daarnet ben ik haar van de wei gaan halen, helemaal onder de modder. Hope was nog nooit gewassen maar liet het toch zeer goed doen. Daarna de manen bijknippen en dotjes maken. Ook de oren even bijgeknipt en nu staat ze met een lekker warm deken op stal. Tot nu toe al een hele ervaring voor Hope. Ze was immers nog nooit gewassen en had nog nooit een deken op gehad. Straks moet ze de trailer op, dit heeft ze tot nu toe maar 1x gedaan en dat was als veulen. Ze zal aankomen op een vreemde locatie en zal voor het eerst een wedstrijd meedoen. Thuis heb ik ook maar 1 keer geoefend op het vrijspringen en dat was een totale ramp. Tot nu toe blijft ze zeer rustig, ik hoop dat ze straks ook nog zo rustig is.

Hope op de wei enkele dagen geleden

Afbeelding

Hope na de make over

Afbeelding

Silkaay

Re: Hope opgemaakt voor het vrijspringen

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-16 16:04

Succes! Waar is de wedstrijd?

Lightninggg

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-01-16 16:36

In Turnhout

Lightninggg

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-01-16 21:26

Hope eindigde op een 2de plaats in de kwartfinale. 8 februari is de halve finale. Hope was de kleinste maar ook veruit de jongste (van eind juli 2014). Ze kreeg heel veel punten voor techniek maar miste nog vermogen en kracht.