al een heel lange tijd niks geplaats van Tenno.
maar we rijden nog steeds. wel heb ik helaas mijn startkaart moeten opzeggen omdat ik zelf ziek ben en het financieel niet meer kan betalen. ik ben gestrand op M2 + 9 en B + 11 springen.
maar af en toe een onderlinge kon ik niet laten!
en dus weer eens een wedstrijdje. aangezien Tenno en ik al wel heel lang trainen voor de Z1 heb ik het ook maar een x geprobeert. en eigelijk ging het best goed! heb gevraagt of ze me wel gewoon officeel wilde jureeren zodat ik er ook wat van kon leren! ik had 195 punten ( terecht ) er zaten erg goeie stukken tussen van 7ens en zelf een 8, maar ja Tenno moet soms even tegen de draad in dus had ook 2 x een 3 en een 4. maar voor de eerste keer ben ik zeker tevreden. en de jury vond het voor een eerste x ook niet slecht! moet alleen de puntjes nog even op de i.
en we zijn op dezelfde dag ook nog wezen springen. had me opgegeven voor een B parcour. maar het stond niet op 1m. was ongeveer 80 cm. helaas had ik 1 balkje. maar wel 75,5 stijlpunten.
was er de hele daggeweest. en had niet gewacht op de prijs uitreiking. ik verwachte er namelijk ook niet zoveel van. maar uit eindelijk was ik met springen nog 2e geworden en met de dressuur 1e. had ik totaal niet verwacht!
hier nog even wat foto's kwaliteit is niet het beste! sorry!

nu wat van de Dressuur

nog een laatste foto van Tenno