Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
mindy_dukkie schreef:maar ik word al best groot voor hem, en ik ben bang dat ik hem dan in de weg ga zitten. aangezien zijn balans nog niet zo heel erg goed is..
ik kan hem eigenlijk ook nog echt niet verkopen, maar zou over een poosje wel noodzakelijk zijn omdat ik wel wedstrijden wil blijven rijden.. Desiree schreef:Grote d ponies liggen goed in de markt. Je moet hem verkopen en zeggen dat hij 1.47m is. Ik zou over gaan naar het paard. Maar ruilen is ongunstig voor jou inderdaad omdat een handelaar er op wil verdienen. Dus verkopen.
mindy_dukkie schreef:@Gucci, we hebben helaas het geld niet voor een pony en een paard..
@troi ik ben 1.78 en mijn pony is 1.48, een smalle new forest. mijn balans is wel goed, maar dat van hem niet, maar daar werken we aan in de lessen
genja schreef:Desiree schreef:Grote d ponies liggen goed in de markt. Je moet hem verkopen en zeggen dat hij 1.47m is. Ik zou over gaan naar het paard. Maar ruilen is ongunstig voor jou inderdaad omdat een handelaar er op wil verdienen. Dus verkopen.
goed advies om te liegen over de hoogte!! Zo wordt de toch al zo eerlijke paardenhandel nog weer eerlijker.
Gewoon laten meten (moet toch tot de 7 of 8 zijn ieder jaar).
En ts volg vooral je gevoel niemand kan je eigenlijk helpen bij deze keuze!!
Halen ze er net genoeg millimeters van af om hem nog tot de d ponies te laten horen. genja schreef:Desiree schreef:Grote d ponies liggen goed in de markt. Je moet hem verkopen en zeggen dat hij 1.47m is. Ik zou over gaan naar het paard. Maar ruilen is ongunstig voor jou inderdaad omdat een handelaar er op wil verdienen. Dus verkopen.
goed advies om te liegen over de hoogte!! Zo wordt de toch al zo eerlijke paardenhandel nog weer eerlijker.
Gewoon laten meten (moet toch tot de 7 of 8 zijn ieder jaar).
En ts volg vooral je gevoel niemand kan je eigenlijk helpen bij deze keuze!!