Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Vjestagirl schreef:Hoe word je aan het werk gezet, wat moet je dan doen? Opzich is het namelijk heel normaal dat je een paard moet poetsen, een stal moet mesten of een keertje wat tuig schoon moet maken.
smurffie schreef:Gewoon is vragen hoeveel korting je dan op je lessen krijgt volgende keer dat je een bevel krijgt om iets te doen. Het zou niet heel gek zijn als de lessen goedkoop zijn dat je dan bijvoorbeeld de stal van het paard waar je op rijd even moet mesten. Maar bij lessen van +10euro zou ik gerust is vragen wat je krijgt voor de klusjes van een stalmedewerker.
future_vet schreef:maar hoelang voordat de les begint ben je al op stal? als je deze hele dag daar rondloopt vind ik het niet zo gek, maar als je enkel alleen voor de les komt hoef jij echt geen klusjes te doen hoor
soofjes1901 schreef:smurffie schreef:Gewoon is vragen hoeveel korting je dan op je lessen krijgt volgende keer dat je een bevel krijgt om iets te doen. Het zou niet heel gek zijn als de lessen goedkoop zijn dat je dan bijvoorbeeld de stal van het paard waar je op rijd even moet mesten. Maar bij lessen van +10euro zou ik gerust is vragen wat je krijgt voor de klusjes van een stalmedewerker.
Ja maar dat is het dus juist ze zijn uit op het geld en dat willen ze dus niet

smurffie schreef:Gewoon is vragen hoeveel korting je dan op je lessen krijgt volgende keer dat je een bevel krijgt om iets te doen. Het zou niet heel gek zijn als de lessen goedkoop zijn dat je dan bijvoorbeeld de stal van het paard waar je op rijd even moet mesten. Maar bij lessen van +10euro zou ik gerust is vragen wat je krijgt voor de klusjes van een stalmedewerker.