piedro de shet

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

jeromyxx

piedro de shet

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-01-16 22:26

hoi :)

ik heb een filmpje gemaakt over mijn shetlander piedro (ik heb het nog niet goed onder de knie maar ik heb mijn best gedaan om er iets leuks van te maken )

Eerst het verhaal over mij en piedro,

Ik leerde piedro kennen via een advertentie op marktplaats , ze zochten een verzorger voor hem en ik reageerde er gelijk op .
Al gauw kregen we antwoord en mochten we kennis komen maken, het klikte !
Ik was zijn verzorgster voor 4 jaar ! :D

Maar uiteindelijk kwam het bericht waar geen enkele verzorgster op hoopt , piedro staat te koop...

Er werd veel op de advertentie gereageerd maar veel mensen waren gewoon niet juist voor hem...
Uiteindelijk is een hele vriendelijke vrouw trotse eigenaar geworden van piedro .
Het deed mij veel pijn ik miste hem erg maar gelukkig kregen wij regelmatig mailtjes en mochten we vaak langs komen.
Ik kreeg ook mijn eerste eigen paard waar ik heel blij mee ben natuurlijk!
Maar ik bleef dat lieve kleine zwarte shetlandertje missen .
1 jaar later kregen we een berichtje dat wegens prive omstandigheden piedro weer te koop kwam te staan ... Mijn hart brak ik was bang dat hij weg zou gaan en dat ik nooit meer iets van hem zou horen of zien ....
Ik was huilend naar mijn ouders gegaan , mijn ouders wilde hem niet overnemen omdat ik mijn paard al had. Ik ben toen aan vriendinnen gaan vragen of hun misschien een shetlander wilde kopen (rare vraag natuurlijk maar wat moest ik dan ? ) uiteindelijk kreeg ik van een vriendin antwoord dat ze wel mocht alleen als ze hem zou delen met mij.... Ik heb het toen met mijn ouders besproken en die waren er toen mee eens . Piedro komt terug ! Na veel mailtjes en regelen was het zover we gingen hem ophalen ! hij was weer bij mij ! hij was alleen zo anders... Ik herkende hem niet meer hij was zo rustig en staarde zo duf uit zijn ogen hij was flink dun . Het was piedro niet meer ... Terwijl die vrouw er goed voor gezorgd had. Na een half jaar is mijn vriendin met piedro gestopt ze vond toch dat ze geen band met hem had maar ze gaat nu nog regelmatig mee om toch even te knuffelen. En nu een jaar verder is hij weer de oude meer vet eraan en weer lekker eigenwijs en levendig !

ik ben super gelukkig met hem ! :j /3