Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
amkeVH schreef:De boerderij (waar ponykampers slapen) is vorig jaar helemaal vernieuwd.
En op dit moment zijn ze bezig met een extra binnenbak maken.
Dan hebben ze dus 2 binnenbakken en 1 buitenbak.
Meteen in het bos.
Maar als je profiel klopt ben je 17?
Dan hoor je bij de ruiterkampers.
Die slapen in huurhuisjes. Die zijn niet vorig jaar vernieuwd, maar gewoon helemaal prima!
Je slaapt met 4 per kamer, op stapelbedden.
Elke ochtend om half 9 met zn allen ontbijt.
Nog iets meer?
op mijn kamp in bloso waregem was het om 7 u30 al ontbijt en 10 uur slapen. Ja nu ben ik ng 17 wordt 18 dit jaar in mei
klinkt echt super !!
amkeVH schreef:Er zijn 2 verschillende kampen.
Ponykamp: tot 15 jaar.
Ruiterkamp: 15 t/m 18 jaar.
Dus je zit sowieso met je leeftijd.
Maar klopt het dat je belgisch bent? zo klink je.
Er is elke zomer ook 1 week speciaal voor alleen belgen, misschien dat je dat nog extra leuk vind?
ja maar heb niks tegen Nederlanders hoor das wel eens tof en veeel vriendelijker
charlotte_de schreef:biggirl schreef:ik ben der 3 jaar gelede geweest super leuk ponykamp gehad ik wil komend jaar terug maar dan ruiterkamp !
ahha ms zien we elkaar ;p
Urielle schreef:Mijn dochter heeft er een heel leuk kamp gehad. Goed ontvangen, divers kamp, wel erg grootschalig maar dat maakte het ook makkelijker om iemand te vinden waar het mee klikte.
Er waren voor mij twee minpuntjes:
- mijn dochter was in het gezicht geschampt bij een trap van een paard en dat had ik graag even van de leiding gehoord ipv op de terugweg in de auto van mijn dochter.
- pony was mee en ik had bij het afgeven aangegeven dat ze moesten opletten omdat ze hoefbevangen was geweest en dat diarree een teken was dat het voer te rijk was. De pony mestte alleen maar water toen ik haar weer kwam halen na een week en heeft probiotica nodig gehad om weer op de rit te komen.
Verder was ik wel heel tevreden en mijn dochter kwam erg blij van het kamp terug. .
vriendelijk dat je antwoordt!
bedankt allemaal !! Joy_Renske schreef:charlotte_de schreef:Heb mij ingeschreven !!bedankt allemaal !!
Hey, Ik ga ook op ruiterkamp 10 juli samen met mijn zus en onze twee paardjes..Wij komen ook uit België en het is ook onze aller eerste keer op kamp daar..
ik ben wel van West-Vlaaderen, dus dialect kan je wel verwachten :p en hoe oud zijn jullie
xx
Vavane schreef:Jaa boshoeve is leuk!!! Ik heb daar vroeger altijd gereden en ging daar ook elk jaar op ponskamp! Super veel geleerd, leuke paarden (van alles wat), gezellige meiden en leuke activiteiten