Ruiterbewijs HELP!

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

lienieminie

Ruiterbewijs HELP!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-01-16 08:28

Hoii
Vorig jaar heb ik mee gedaan aan een ruiterbewijs cursus toen heb ik mijn praktijk gehaald en theorie gefaalt we hadden toen nog de oude boeken, nog geen 2 weken daarna deed ik herexamen weer heb ik hem niet gehaald. Maar ik snap niet wt ik fout doe want als ik aan het leren ben dan weet ik alles dan maak ik oefentoetsen en dergelijke en dan slaag ik wel gewoon voor de oefentoetsen maar dan komt het examen en ik haal hem steeds maar niet! In april ga ik het weer proberen bij mijn eigen manege alweer dus ik moet hem nu echt halen, als ik hem niet haal ben ik 3x gezakt waarvan 2x op de stal waar ik een paar keer per week kom en ze zijn soms er goed in het oordelen van mensen en ik heb echt geen zin dat als ik daar rond loop dat iedereen me aankijkt en denken dat ik dom ben ofzo (ik zit in 4havo dus ik denk en hoop dat dat wel enigzins mee valt)
Hebben jullie nog tips om dit keer mijn ruiterbewijs wél te halen?! Echt alles is welkom want ik weet echt even niet wat ik moet doen

Bedankt!

Yessy

Re: Ruiterbewijs HELP!

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-16 08:59

Wat vervelend dat je steeds zakt! Waar gaat het fout op? Welke vragen of welk type vragen? Haal je het net niet of zit je ruim boven het aantal fouten dat mag?

biggirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-16 09:08

De vraag zo goed mogelijk lezen vaak vergis je je in welke vraag het is. 1 woordje kan de vraag en dus antwoord anders maken

Ik wens je heeel heeel veel succes alvast en we hopen dat je het wel haalt

C_arola
Moderator Over Paarden & Markt

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-16 12:35

ED -> PP

lienieminie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-01-16 16:15

De eerste keer had ik 11 fout en de tweede keer had ik 9 fout ik ben 17 (toen 16) dus het schijnt dat er meerdere versie's zijn en ik dus volwassen versie heb ik lees de vraag erg goed en als ik klaar ben neem ik alles nog een keer door of ik alles heb enzo

julie0307

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-16 17:31

lees alles heel goed na op fouten

germie

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-16 16:45

Zijn het nog dezelfde vragen als 10 jaar geleden? Of is dat inmiddels aangepast? Er waren toen meerdere versies.
Er was 1 hele grove fout toen in het boek en het examen, dat was dat je voet bij de verlichte zit verder in de beugel ging. Dat is echt onzin, maar als je gewoon zoiets eenmalig als 'waarheid' aan kunt houden heb je weer een punt extra.