Vanochtend werd ik wakker, en ja hoor! Code rood was afgegeven voor de drie noordelijke provincies.
Om 10 uur heeft de school aangegeven dat iedereen ijselvrij heeft..!
Nu woon ik in het goede deel van friesland, waar er geen tot weinig gladheid was. En kon ik dus heerlijk op deze vrije dag naar mijn verzorgpaarden!
(Natuurlijk eerst een halfuur zitten zoeken naar een muts..)
Muts gevonden, eerste voorzictige stap buiten gezet en daarna op mijn fiets naar de paarden.
Nu is Dilly mijn verzorgpony, en ik zou zoals gewoonlijk lekker langelijnen als het ook daar niet glad was.
Paspoortje:
Dilly
Merrie
31 jaar
(Foto afgelopen zomer)

Als ingepakte bikkel wou ik dus met Dilly naar buiten. Maar ach, die wind is toch wel erg koud..
En toen vond ik een felroze fleece'deken', en kreeg ik een geïmproviseerde-pennypony-deken.

1. Wat doet gij nou?

2. Om daarna te besluiten de broek van het tuig ook maar te gebruiken om de deken 'vast' te leggen. (Broekriem idd door de lichtogen waardoor de broek wat scheef zit voor mijn idee, maar voor een staplangelijnrit niet zo'n punt)

3. En toen door het winterwonderlandschap! Overal hingen ijspegeltjes aan, zo ook aan het hek.

4. Blij hoofdje

5. Lopend door de kou even een foto genomen van de ingepakte mummy met pennypony!

6. Erg blij met deze foto!

7. PennyRoze staat stiekem best tof bij deze stoere Dilly!

8. En als afsluiter nog een oude foto van deze gevlekte boef!

Ik heb genoten van dit onverwachte dagje vrij, en Dilly staat weer veilig ontpennyd in de box!
Xx