Ik wil jullie graag even voorstellen aan mijn nieuwe aanwinst. Haar naam is Bon Voyage (aka Bonnie). Ze is 5 jaar oud en ongeveer 1.60m hoog. Haar papa is Bachelor NH en haar mama is een arabiertje.
Ik heb Bonnie sinds eind november. Ik heb haar gekocht als nieuw vriendinnetje voor mijn quarter Billy en om lekker wedstrijden mee te gaan rijden. Billy's vriendje Boem heb ik helaas moeten verkopen door zijn zomereczeem, want dat was voor hem echt niet te harden in het bos.
Toen had ik eigenlijk besloten om nog even geen nieuw paard te kopen, maar ik bleef wel rondkijken. Ja en toen kwam ik Bonnie tegen, een schimmeltje, jong en een merrie. Alles wat ik zocht. Dus toch maar gaan kijken en ja, je raad het al, ik was verliefd. Dus twee dagen later ging ik haar al ophalen.
Ze heeft even bij een vriendin gestaan zodat we in de bak konden rijden en aan elkaar konden wennen, maar dat bleek al gauw zo goed te gaan dat ze lekker naar huis kon komen en we lekker in het bos konden gaan rijden.
En ik kon me geen leuker paard wensen! Een hele goede vriendin voor mijn superlieve Billy en lekker met een heel ander karakter.Nu genoeg gekletst, hier de foto's.

Net opgehaald

Eerste keer thuis erop, dat was wel heel spannend zo in het donker.

Lekker buiten met haar nieuwe deken

Een van de eerste keren mee het bos in.

Wandelingetje met een vriendin van me.

Net verhuisd naar ons eigen plekje en de eerste kennismaking met Billy.

Dat gaat goed samen hoor, zelfs drinken doen ze samen.

Haar knappe koppie met haar nieuwe hoofdstel.

En dan vandaag, voor het eerst aan de hand mee op buitenrit. Ook dat ging super.
Al met al ben ik dus helemaal blij met m'n nieuwe vriendinnetje. Ik hoop nog heel lang van en met haar te kunnen genieten.
En natuurlijk ook met m'n toppertje Billy die haar vanalles leert!Ps. Sorry voor de kwaliteit van de foto's, ze zijn allemaal met een telefoon gemaakt. Maar ik wilde haar toch graag ff showen.