Wat informatie over Suzy. Suzy is een Andalusier x 1/2 Quarter van vijf jaar oud. Ik heb haar vanaf veulentje in mijn bezit. We zijn nog niet heel intensief bezig geweest. Momenteel maken we lekkere buitenritten en pakken we het rijden in de bak wat meer op. Suus begint in de bak haar lijf steeds beter te gebruiken, dus daar hopen we volgend jaar ook meer aan te kunnen werken. Ons jaar is dus ook niet heel erg spectaculair maar we hebben wel echt genoten.
Hierbij de foto's:
Januari, Sneeuw!
1.

Ik had voor kerst een helmcamera gekregen en deze moest natuurlijk uitgetest worden. Dus een winterritje met twee lieve pony's
2.
Maart, samen op buitenrit
3.

Afgelopen jaar kwamen we er ook achter dat Suus eczeem heeft. Haar manen hebben we er dus vorig jaar afgehaald en dit jaar zijn we in maart goed begonnen met een jurkje aan. Suus haar hoofd laat wel zien wat Suus er zelf van lijkt te vinden
4.

Al zorgde Suus er wel voor dat deze deken niet heel erg lang wit bleef

http://boktimg.nl/img/m/JVvsJ2.jpg
Mei, Weer eens les met lekkere ronde Suus
5.

Juni, Voor het eerst samen zwemmen. Suus vond dit niet het allerleukste plan. Kun je ook wel aan haar hoofd zien, haha

6.

September
In het september deden wij mee aan het Noordlaarder bokaal. Dit was Suus haar eerste onderlinge wedstrijd. En ook al zag het er niet geweldig uit en vond Suus dat alle paarden op het inrijdterrein doodeng waren (wat resulteerde in een rodeo wanneer een paard te dichtbij kwam), was het weer een hele ervaring en heeft ze zich binnen de hekjes keurig gedragen.
7.

Ook deden we in september mee aan een Fotomeeting van Bokt. Suus en haar vriendinnetje vonden zelf dat ze niet zonder elkaar konden, dus dat was ook nog wel wat spanning en sensatie. Maar uiteindelijk waren ze beiden braaf en zijn er toch nog prachtige foto's gemaakt.
8.

9.

Voor meer foto's zie: http://www.bokt.nl/forums/viewtopic.php?f=53&t=1863041
Ook begonnen Suzy haar manen weer te groeien
10.

Ook heeft Suzy springles van een stalgenootje gehad. Ik ben niet zo'n springheld en Suus kan juist erg leuk springen, maar springt er als een idioot hoog overheen. Ik kan haar niet zo goed bijbenen, dus dat komt later wel. Een vriendinnetje heeft heel wat meer ervaring hiermee en heeft een leuk rondje met Suus gesprongen

11.
Oktober
Samen met een stalgenootje hebben we weer eens foto's in de bak gemaakt.
12.

13. https://c2.staticflickr.com/6/5696/21347568864_784d2f363d_z.jpg
En ook hebben we voor het eerst eens een langere rit van 18 km naar de Zeegser Duinen gemaakt.
14.

December
We deden mee aan kerstdressuur op de manege. Wij verkleed als Elsa en de pony's waren eenhoorns. Een hele onderneming. Pony's mee in de trailer en Suus voor de tweede keer in haar leven in een binnenbak en op wedstrijd. Ze liep als een kip zonder kop rond maar ze gedroeg zich geweldig. Knap ding

15.

16.

Voor aankomend staan er veel hele leuke dingen op de planning. We hopen in april onze eerste trecwedstrijd te kunnen starten en in september willen we graag een endurancewedstrijd meenemen.
Ook hebben we momenteel iets serieuzer les in de bak en Suus begint dit aardig leuk op te pakken, dus ook dat willen we meer meenemen. We hebben nog meer dan genoeg te doen dus

Een reactie zou leuk zijn.
)