Het nieuwe jaar heb ik leuk ingeluid met Diënthy, oud klasgenootje en goede vriendin. Na een gezellige avond en vrijdag lekker uitgeslapen te hebben, zijn we naar de paardjes gegaan. Behoorlijk dichte mist, balen, want we hadden net zin om foto's te maken. In de wei was het effect van de mist juist weer heel vet, dus toch de camera erbij gepakt. Petje af voor Diënthy die naar eigen zeggen absoluut geen foto's kan maken, maar dat toch wel even doet met mijn kanon van een camera.
Haike en ik hebben altijd een moeite met de winter. De grond is bij ons met 1 spetter regen als drassig en nat dus staan ze in de wintermaanden in een afgezet stukje van de weide wat ze compleet stuk lopen. We hebben gelukkig wel een stoepje en schuilstallen. Helaas heb ik alleen een 'bak' van klei, dus zodra het nat is kan ik niks doen want dan is alles spiegelglad. Aan alles kan ik merken dat Haike er niks aan vindt, die natte bende en kou. We zitten dan ook elk jaar weer in een winterdipje. Maar vrijdag was ze dan toch weer even haar vrolijke zelf. De weide was welliswaar lichtjes omgeploegd (kuch..) maar ze was zo in haar element dat ik haar lekker heb laten springen. Doet mij heel goed om haar zo blij te zien!
Genieten jullie net als mij even mee van haar serie idiote sprongen?!
1. Haike-airlines stijgt op...

2.

3.

4.

5.

6.

7.

8.

9.

10.

11.

12.