Little Miss Baileigh - into the woods

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Calanddra

Little Miss Baileigh - into the woods

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-01-16 21:34

Nou oke echt klein is ze niet echt meer XD ze haalt al bijna mijn 18 jarige ruin Bart in. Maar ze blijft natuurlijk mijn kleine meisje <3
Afbeelding
Even ter vergelijking, dit was april 2015 :') :
Afbeelding

Baileigh is inmiddels alweer ruim 1 jaar en 5 maandjes oud en staat nu sinds ruim een maand samen met mijn andere pony's. Wat een genot om alles zo bij elkaar te hebben en wat is het toch heerlijk om haar weer dichtbij me te hebben <3 elke dag als ik bij haar ben word ik steeds verliefder <3

Als ik aankom en roep is zij de eerste die meteen naar voren komt, ze wil altijd knuffelen en is zo braaf!

De paarden staan nu ook aan het bos dus we gaan regelmatig een wandelingetje maken :D gisteren voor het eerst naar het grote bos geweest en een iets langere wandeling gemaakt samen met een vriendin en 1 van haar pony's. En wat deed Baileigh het toch voorbeeldig!! De hele wandeling heeft ze meteen boogje in het touw gelopen, spoor over, hekjes door, langs koeien op de begrazing, honden die ineens langs komen rennen op de heide, nee hoor ze was nergens van onder de indruk. Heerlijk onverstoorbaar dier is het toch ook <3

Ik had uiteraard ook met mijn camera mee en ondanks dat dat ding flink wat kuren heeft (tijd voor een nieuwe *-:) ) en mevrouw nu al amper meer af te leiden is met een hinnikje tenzij ze zelf wat ziet XD zijn er toch nog wat leuke fotootjes uit gekomen :)

Even eerst een fotootje ter vergelijking met een jaar geleden :D
Afbeelding

En dan de fotootjes van gisteren, eerst even saampjes op de foto <3

Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

En dan nog even mooi doen <3
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

Tot de volgende keer :wave:
Afbeelding

Karoune

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-16 09:39

Ze is mooi lief en onverstoorbaar. Kan me voorstellen dat je heel blij met haar bent. Fijne plek waar je staat zo aan het bos. Veel plezier met haar.

Calanddra

Re: Little Miss Baileigh - into the woods

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-01-16 17:38

Aaah dankje :D

Aidenn

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-16 17:45

wauw wat een verandering <3 , prachtig paardje , ben echt benieuwd hoe ze er uit ziet over 2 jaar <3

Eline91

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-16 17:57

Wat is ze leuk! :)

Calanddra

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-01-16 00:04

Bedankt :D

Aidenn, echt he! Ben ook zo benieuwd :D