Onze mooie momenten, 2015!

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

AlwaysH

Onze mooie momenten, 2015!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-01-16 11:25

Hoi Bokkers,

Een tijdje geleden heb ik een jaar overzicht gemaakt :)
Super leuk om te maken en ontzettend vele leuke berichten, ook moest ik even een ei kwijt en heb ik nog een topic aangemaakt met wat er allemaal door mijn hoofd spookte.

Er kwam dit jaar ook een pup bij, en ik vind dat dit lieve dier ook in dit topic mag, dus wees voorbereid op zijn uber-schattige foto's!

Nu leek het me veel leuker om mijn favoriete foto's en favoriete momenten met jullie te delen, dus hier komen ze! :D

Alles staat kriskras door elkaar, maar dat maakt niet uit.

Als eerste deel ik met jullie deze foto, het is de aller eerste keer dat ik op Raymond zit zonder tuig, hij was ontzettend braaf en hij bleef als een mak schaap op zijn plekje staan. Het geeft een enorme kick om zonder zadel op zo'n machtig beest te zitten, al zette ik dan nog geen enkele stap.

Afbeelding

Een van de andere mooie momenten dit jaar was de komst van Siebe! Siebe is onze ontzettend lieve, Friese Stabij pup (nu bijna acht maanden oud). Ook hij moest er aan geloven, hii moest mee naar stal. En wat doet hij braaf bij de paarden, even als Raymond zelf!

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Ook bood mijn vader aan, nouja soort van, om een kerstshoot te houden. Gewoon leuk om de paarden met wat kerstversiering op de foto te zetten. Raymond versierd en foto's gemaakt! Wat hadden we een lol.

Afbeelding

Natuurlijk is er nog een heel belangrijk moment, niet dat het er mooi of leuk uitziet, maar voor mij is het een van de belangrijkste momenten van 2015!

De eerste keer op Raymond!

Afbeelding

Wat mij nog lang zal bijstaan zijn de eerste keren dat Raymond ontspande, zijn rug bolde en zijn hals rond maakte.
Dit is voor ons ontzettend moeilijk geweest, en ik mag trots mededelen dat ik de eerste ruiter ben die hem aan de teugel kan krijgen, al gaat dat nog steeds niet soepel.

Afbeelding

Afbeelding

Na lang te hebben geoefend in de binnen en buitenbakken was vertrouwde we elkaar genoeg om over het erf naar de stallen te stappen. Dit was een kleine overwinning en leverde wat leuke foto's op (met de telefoon)

Afbeelding

Afbeelding

Mijn vader wist in september een paar ontzettend leuke foto's te maken, welke ik nog steeds met veel blijdschap kan bekijken!

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Tijdens de hittegolf in de zomer bleven we doortrainen, maar dan mocht Raymond wel een lekkere verkoelende douche! Wat stond hij te genieten zeg!

Afbeelding

Ik hoop dat jullie ook veel fijne momenten in 2015 hebben gehad:)

Bedankt voor het kijken :wave:

annikeee19

Re: Onze mooie momenten, 2015!

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-01-16 12:20

Wat een leuk paard rijd je :) ziet er goed en leuk uit :)

AlwaysH

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-01-16 12:35

annikeee19 schreef:
Wat een leuk paard rijd je :) ziet er goed en leuk uit :)

Dankjewel! :)

IngeCharlie

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-16 22:26

Wat een groot beest zeg, echt een knapperd

AlwaysH

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-01-16 05:24

IngeCharlie schreef:
Wat een groot beest zeg, echt een knapperd

Ja groot is ie zeker! Al mijn vrienden noemen hem de GVR :')

Eline91

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-16 06:17

Gaaf dier! :D