Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Joolien schreef:Ook zoiets, ik heb al 2 jaar een dor mijn schoonmoeder gemaakt wedstrijdjasje klaar hangen, hij hangt nog steeds bij mijn schoonmoeder. Het wordt eens tijd dat ik deze ga gebruiken. Dus dat wordt het doel van dit jaar.
excuus. Punt is wel dat ik achteraf altijd blij was dat ik mezelf erheen had gesleept. Heb verschrikkelijk leuke jaren met haar gehad. Is wat jammer geeindigd, maar dat kwam vooral door miscommunicatie. En het einde is ook niet waar ik me haar om herinner, maar juist om de dagtocht die we hebben gemaakt, de parcoursen die we hebben gesprongen en hoe gezellig het altijd met alle andere verzorgers was 
Joolien schreef:Als ik eenmaal op stal ben, vind ik het ook hartstikke leuk. Ik ben ook hartstikke dik met Bos.
biscaya schreef:Hier voorbeelden zat van mensen die t eigenlijk niet kunnen opbrengen om naar hun paard te gaan, geen zin, geen plezier, geen verantwoordelijkheidsgevoel naar t paard toe..En t gevoel van moeten..nou hebben we allemaal welles t gevoel van moeten maar ik denk toch als dat gevoel de overhand neemt dat je afscheid moet nemen. Een dier is 100% afhankelijk van jou!! En ook als bijrijder zal je je verantwoordelijkheid moeten nemen als je dat niet kan opbrengen waar doe je t dan nog voor!?