Diallo en ik sluiten het jaar moeilijk, maar mooi af.

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

CalipsoLover

Diallo en ik sluiten het jaar moeilijk, maar mooi af.

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-12-15 12:16

Hey! Afgelopen week is Nenah met haar camera nog eens langs geweest en ik wil onze laatste foto's van 2015 nog met jullie delen.

Moeilijk, maar mooi: De afgelopen 2 maand met Diallo was weer effe down. We springen meer, en dat lijdt een beetje op onze dressuur. Ik zag de laatste 2 maanden geen vooruitgang, maar we gingen eerder achteruit. Ik had Diallo niet in de hand en hij protesteerde vaak. Had hij pijn? Lag het aan mij? 2 weken geleden inderdaad achter gekomen dat hij wat vast zat, waarschijnlijk ook wel deels door mij. Mijn lesgeefster heeft hem de afgelopen weken dan gereden en hij komt er stilaan weer door, zonder dus even te springen.

Even een linkje naar Nenah haar pagina: https://www.facebook.com/Nenah-DM-photo ... 2/?fref=ts

Afbeelding
Say cheese!

Afbeelding
Ik ben zeker niet de beste ruiter, dat weet ik :P Dus dat mijn handen iets meer rechtop mogen weet ik, maar tips mogen natuurlijk altijd.

Afbeelding
Nog even lekker spelen op de weide (en ja hoor, een hartje op zijn poep, ik wou toch nog even penny zijn :D )

Afbeelding
Even hallo komen zeggen

Afbeelding
En vervolgens nog even knuffelen!

Dat was het dan voor 2015, laat zeker een berichtje na!
En voor iedereen, nog een fijn 2016 gewenst van Diallo en mij *\o/*

Sannesuzette

Re: Diallo en ik sluiten het jaar moeilijk, maar mooi af.

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-15 16:29

Hele mooie foto's zeg, de fotografe heeft goed jullie band weten vast te leggen. Vooral de laatste foto vind ik ontzettend lief.

Jullie komen er vast weer snel bovenop, niet opgeven. Succes voor 2016!

CalipsoLover

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-12-15 18:41

Sannesuzette schreef:
Hele mooie foto's zeg, de fotografe heeft goed jullie band weten vast te leggen. Vooral de laatste foto vind ik ontzettend lief.

Jullie komen er vast weer snel bovenop, niet opgeven. Succes voor 2016!

Ik vind de laatste foto ook heel lief :D Zeker omdat Diallo een enorm asociaal karakter heeft, en dus niet echt vaak vanzelf komt knuffelen.
Dankjewel!

nenahdm

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-15 15:41

Ik ben echt blij voor je dat het weer goed gaat nu! Je hebt het al ver geschopt met hem op zo'n relatief korte tijd. Ook op vlak van springen, ben ik heel trots :D dan wil ik ook echt eens komen kijken ;)

CalipsoLover

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-01-16 13:28

xTitanic schreef:
Ik ben echt blij voor je dat het weer goed gaat nu! Je hebt het al ver geschopt met hem op zo'n relatief korte tijd. Ook op vlak van springen, ben ik heel trots :D dan wil ik ook echt eens komen kijken ;)

Haha dankje :D en ja tuurlijk, altijd welkom!

Eline91

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-16 13:35

Erg gaaf dier! :D

CalipsoLover

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-01-16 18:32

Eline91 schreef:
Erg gaaf dier! :D

Dankje! }>