Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Dorine92 schreef:Alleen brave paarden rijden. Ik ben altijd bang op paarden die rottigheid uithalen. Bang om eraf te vallen. En daarom stap ik dus niet meer op zulke paarden. Geen zin in. Misschien werkt dat voor jou ook?
Dorine92 schreef:Alleen brave paarden rijden. Ik ben altijd bang op paarden die rottigheid uithalen. Bang om eraf te vallen. En daarom stap ik dus niet meer op zulke paarden. Geen zin in. Misschien werkt dat voor jou ook?
)Dorine92 schreef:Alleen brave paarden rijden. Ik ben altijd bang op paarden die rottigheid uithalen. Bang om eraf te vallen. En daarom stap ik dus niet meer op zulke paarden. Geen zin in. Misschien werkt dat voor jou ook?
rakmonanko11 schreef:Dorine92 schreef:Alleen brave paarden rijden. Ik ben altijd bang op paarden die rottigheid uithalen. Bang om eraf te vallen. En daarom stap ik dus niet meer op zulke paarden. Geen zin in. Misschien werkt dat voor jou ook?
Ik vind dat niet een goede oplossing. Want elk paard kan er vandoor gaan. zo braaf of zo pittig, het blijft een vluchtdier. En als ze alleen op brave paarden rijd leert ze verder niet zo veel meer. En het helpt waarschijnlijk ook niet om van haar angst af te komen.
dus ik zou dat niet doen!
_AAASCHAAA_ schreef:Het vertrouwen in rijden heb ik wel weer terug maar mijn paard 100% vertrouwen doe ik niet, ze heeft soms rare streken maar dat hoort erbij, het is een dier en ze zijn niet voor 100% te vertrouwen.
Dorine92 schreef:_AAASCHAAA_ schreef:Het vertrouwen in rijden heb ik wel weer terug maar mijn paard 100% vertrouwen doe ik niet, ze heeft soms rare streken maar dat hoort erbij, het is een dier en ze zijn niet voor 100% te vertrouwen.
Ik zou dat niet kunnen. Als ik een eigen paard niet 100% vertrouw kan ie weer vertrekken. Maar zo heeft ieder zn ding
Dorine92 schreef:_AAASCHAAA_ schreef:Het vertrouwen in rijden heb ik wel weer terug maar mijn paard 100% vertrouwen doe ik niet, ze heeft soms rare streken maar dat hoort erbij, het is een dier en ze zijn niet voor 100% te vertrouwen.
Ik zou dat niet kunnen. Als ik een eigen paard niet 100% vertrouw kan ie weer vertrekken. Maar zo heeft ieder zn ding
Zoe_97 schreef:Dorine92 schreef:Ik zou dat niet kunnen. Als ik een eigen paard niet 100% vertrouw kan ie weer vertrekken. Maar zo heeft ieder zn ding
dan kan elk paard dus vertrekken, want er is geen 1 dei 100% betrouwbaar is.
Ik ben ook bang om te vallen, en daarom wil ik ook alleen maar op een braaf paard. Ik rijd tenslotte voor mijn plezier! De lastige paarden laat ik aan professionals over, of aan mensen die graag uitdagingen hebben. En ja, ook van een braaf paard kun je afvallen, maar dat is dan toch een veel kleiner risico. Ik vind het trouwens heel anders aanvoelen als je zeg maar per ongeluk door eigen schuld van een braaf paard afvalt, of dat een uitproberend paard je er expres afbokt. Door dat laatste verlies ik mijn vertrouwen wel. Al is het ook wel waar dat paarden maar heel zelden je met opzet zullen bezeren. Eerder door foute omstandigheden.