En dat dit dus alweer vorig jaar was: teiger150 @ [ITP] Irish Cob Jack alweer 2 jaar mijn maatje :D
Voor de gene die Jacky nog niet kennen, hij is inmiddels alweer 3 jaar lang mijn Tinker maatje
.Laten we maar gezellig beginnen met ons knots gekke jaar over zicht.
januari
In januari hebben Jack en ik vooral gezellig langs strand gewandeld en gereden.
1.

[ITP] Jack snapt het principe sokken wassen niet helemaal...
februari
In februari lag er zowaar sneeuw
.[ITP] Bevroren pluizen pony's in de sneeuw
En gingen Jack en ik nog steeds elke week spelen op het strand.
2.

[VD-ITP] pluizige Tink Lekker loswerken op het strand.
En eind februari, hebben we ook meegedaan aan een fotomeeting bij ons op het strand.
3.

Maart en april
In deze maanden zijn we samen weer wezen genieten van de onderstaande zon en heeft Mandy deze foto gemaakt
!4.

Ook was het dit jaar pressies een jaar terug dat ik mijn lieve opa ben verloren en heb ik met Jack een klein showtje voor hem gegeven net als vorig jaar.
5.

[ITP] And I will try to Fix you....
En hebben ik en Jack een jurk uitgeprobeerd om mee te rijden
6.

[RIJ-ITP] Een droom paard, droom jurk en een droom zonsondergang
In mei ben ik samen met mijn beste buddy Amy en onze 3 pony's naar Schoorl gereden om op vakantie te gaan. In het Schoorlse bos hebben we ook meegedaan aan een fotomeeting wat echt heel leuk heeft uitgepakt.
7.

8.

In de zomervakantie (juni, juli en augustus) hebben we meegedaan aan 2 fotomeetings en zijn we ook weer mee geweest als begeleider op een ponykamp en het allergaafste we hebben meegeholpen op de Marine dagen in Den Helder.
ponykamp
9.

fotomeeting
10.

[ITP] Mijn stoere Tinker tijdens de zonsondergang op het strand!
Marine dagen
11.

September en oktober
In september en oktober hebben Jack en ik aan 2 keuringen meegedaan, 1 in Alkmaar en 1 in Schagen. Bij de keuring in Schagen werden we 1e van de koudbloeden, wat ik echt niet had verwacht.
12.

Ook deden we mee aan een clinic van Jesse Drent en Mark Stuiver
13.

In oktober en november hebben mijn vriend en ik een heleboel filmpje opgenomen omdat we in december een actie hebben, waarbij we elke week een filmpje gingen uploaden.
14.

In december hadden we op Fb een actie waarbij we iedere week een filmpje plaatste.
filmpje 1: [VD-ITP] Fjord Martje, nog steeds freestyle door de bak(24)
filmpje 2: [ITP] Je kan nooit genoeg bloopers hebben!!!
filmpje 3: https://www.youtube.com/watch?v=k_IjMqc25zs
filmpje 4: https://www.youtube.com/watch?v=ch-vfnhGJn0
En vanmorgen plaatste ik het laatste en meest bijzondere filmpje van Jack en mij.
https://youtu.be/eYwZjCLkdn4
De afgelopen 3 jaar heb ik samen met mijn zwarte vriend een heleboel meegemaakt en hoewel het niet allemaal ups waren, weet ik zeker dat ik Jack echt zeker weet dat Jack mijn droompaardje is. Hij is er altijd voor mij geweest in de tijden dat ik hem echt nodig had. Maar hij kon me ook altijd heel goed met beiden benen op de grond zetten als alles iets te goed ging, en ik te enthousiast werd. Hij is mijn grote leermeester en beste maatje.
Ik hoop nog vele jaren met mijn grote vriendje te beleven.
15.
( dan is het alweer volgend jaar
).
gefeliciteerd!