Ik ben zahra en ben al 3 jaar eigenaar van een stoere shet genaamd Joske
2015 was een heel veelzijdig jaar voor ons, we zijn gestart met het vertrouwde grondwerk maar hebben daarna ook meer gefocust op het rijden (voor de allerkleinsten
)hierbij een aantal foto's van ons jaar

In het begin van 2015 lag de focus vooral op grondwerk en vrijheidsdressuur.

om medische redenen heb ik Joske voor de eerste keer laten scheren, hij was veel braver dan verwacht en buiten de snor mocht alles er zonder problemen af

In de lente hebben we vooral lekker verder gedaan met grondwerk maar begin juni was hij het precies wat beu, hij was snel afgeleid en we hebben dan vooral gewandeld. Mensen keken afentoe wel raar op als ik met mijn pony door de woonwijken in de buurt liep
In juni had ik ook mijn eind examens en had ik het dus lekker druk dus dat was een stillere periode.
In de zomer hebben we terug een beetje aan de dressuur van Joske geschaafd want dat was een kleine ramp geworden
De ruitertjes kregen het moeilijk met draaien en stoppen dus toen heb ik er weer serieus op doorgewerkt met als gevolg dat ook dit weer dik in orde was

af en toe nam ik mijn kleine man ook zelf nog even voor de lens want veel foto's van mezelf en joske heb ik niet aangezien ik zelf meestal achter mijn camera sta

in de winter wordt joske helaas weer een haarballetje maar ook dit jaar gaat het er weer allemaal af

Zo dit was zo'n beetje ons jaar, bedankt voor het kijken!
(een reactie zou ook heel tof zijn
)