merrie hold up premier (dushihoeve) resultaaten

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

albigeois

merrie hold up premier (dushihoeve) resultaaten

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-12-15 16:58

(sorry voor mijn nl)
ik zoekt een merrie van hold up premier (omdat ik gek van deze afst ben)

ik ziet een adv op bokt : merrie hold up premier x voltaire x nimmerdor
top ! precies wat ik moet hebben.

ik neemt dus kontakt met de verkoper. (verkoper zegt dat de merrie 1m20 in belgie heeft gelopen).

ik kijkt dus op horsetelex, en vindt de merrie : UP TO DATE; dan kijkt ik op http://www.equibel.be (bij ons iedere paard die een wedstrijd loopt, is daarop geregistreerd)
er waren meer dan 10 UP TO DATE;
Ik vraag dus dewelke het is aan de verkoper.
hij stuur mij de naam van de ruiter, en ik vindt de merrie terug.
idd staat ze wel op equibel maar laatste wedstrijd is op 12/2009, ik vraag hem dus wat de merrie ondertussen gedaan heeft (normaal vindt ik, zodat de merrie lijkt ook geen "krack" te zijn, de 2 resultaaten in de 1m20 is 12pts en een eliminatie).
(als de merrie in nl vanaf 12/2009 is, weet ik niet waar ik moet de resultaaten kijken).
is er ook in nl een webside waar ik kan de resulaaten van iedere paard na kijken ? haar chip nummer is 528210000607358
kan iemand mij zeggen waar ik kan dat zien.
dank u
Laatst bijgewerkt door albigeois op 26-12-15 17:10, in het totaal 1 keer bewerkt

xPearl

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-12-15 17:02

Laatst bijgewerkt door xPearl op 26-12-15 17:04, in het totaal 1 keer bewerkt

Gentlegiant

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-12-15 17:04

Je kunt de knhs bellen hier voor zij geven wedstrijd resultaten van paarden die in Nederland geklasseerd/gestart hebben
Heeft zij niet hier in nl gelopen kunnen ze je niet helpen

Horsetelex wilt niks zeggen daar kan iedereen vanalles bijzetten dacht ik

albigeois

Re: merrie hold up premier (dushihoeve) resultaaten

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-12-15 17:12

bedankt, nu lijkt het dat de merrie nooit in nl gelopen heeft...
dat de merrie niks meer gedaan heeft vanaf 12/2009 en dat ze in belgie tot 2 weken geleden was !!!
dus al volledig een andere verhaal dat in de adv...ik heb dus niet meer vertrouwing in de verkoper.
bedankt voor de antwoord, dat zal mij helpen voor een volgende paard (nu weet ik waar ik moet bellen KNHS om de resultaaten van een nl merrie te hebben).

Gentlegiant

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-12-15 17:29

filame schreef:
bedankt, nu lijkt het dat de merrie nooit in nl gelopen heeft...
dat de merrie niks meer gedaan heeft vanaf 12/2009 en dat ze in belgie tot 2 weken geleden was !!!
dus al volledig een andere verhaal dat in de adv...ik heb dus niet meer vertrouwing in de verkoper.
bedankt voor de antwoord, dat zal mij helpen voor een volgende paard (nu weet ik waar ik moet bellen KNHS om de resultaaten van een nl merrie te hebben).

Oh das niet zo prettig
Heeft de verkoper ook uitgelegd vanwaar het nu ineens anders is? Of heb je m gezegd dat je de wedstrijd resultaten op gaat vragen bij het knhs?
Zonde dat de verkoper zo je vertrouwen geschonde heeft hij had beter eerlijk kunnen zijn
Dan had hij d'r misschien wel verkocht en jij was blij

C_arola
Moderator Over Paarden & Markt

Re: merrie hold up premier (dushihoeve) resultaaten

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-12-15 23:39

Ik verplaats dit topic van ED naar PP.