Weten jullie hier misschien een antwoord op of weten jullie misschien nog iets fijns voor hem om mee te spelen??
Alvast bedankt!
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Shirley schreef:Durf het bijna niet te zeggen, maar een kameraadje van zijn eigen leeftijd en grootte?
Dat zou echt verreweg het beste zijn
Bal is ook saai, die doet niks uit zichzelf
Shirley schreef:Zoveel extra tijd kost een pony'tje erbij toch niet?
Of er nou drie lopen of vier.
En je beestje heeft er echt veel meer aan dan dat uurtje?? per dag dat jij met hem speelt
Andra_S schreef:Als je zusje er niks aan vindt, en jij eigenlijk geen tijd hebt (al doe je ontzettend je best, dat begrijp ik, en dat vind ik ook super van je), is het dan niet eerlijker tegenover de pony om na te gaan of jullie hem per se willen houden? Stel dat jullie hem zouden verkopen aan iemand die wel echte maatjes voor hem heeft staan.
Vind jij het zelf echt leuk om deze pony te trainen, of doe je het vooral omdat je het zielig vindt dat hij zo weinig aandacht krijgt? Als jullie hem willen houden, dan lijkt het me een prima tip van JenW om een extra verzorger te zoeken. Maar nogmaals, super dat je hem probeert bezig te houden