2 weken terug was het een prachtige dag en dus ook wat leuke foto's gemaakt.
Even een voorstelrondje van de paardjes:
Bart: 18,5 jarige tinkerruin, ruim 3,5 jaar bij mij

Baileigh: 1,5 jarige tinkermerrie, alweer ruim een jaar bij mij

Abby: 1,5 jarige shetlandermerrie, zij maakte 3 maanden het clubje compleet

Als eerste zijn we gaan wandelen, eerst hij op Bart en ik wandelend met Baileigh.

Geen cap is eigen keuze, ik ken Bart door en door en het zou maar voor een klein rondje zijn
Het was alweer een heeeele tijd geleden dat hij op Bart had gezeten dus hij vond het toch wel een beetje spannend weer
met t gevolg dat Bart maar stil ging staan
(Bart kan héél hyper zijn als ik bijv met hem naar het bos ga, maar zodra een onzekerder iemand erop zit is hij heel voorzichtig. Hij past zich aan aan de ruiter). Uiteindelijk wilde hij echt niet meer lopen, denk dat hij de spanningen erg goed aan voelde. Dus gingen we beiden wandelend verder zonder problemen 
Baileigh deed het zoals altijd weer voorbeeldig en op de helft hebben we even van pony gewisseld
Mijn broertje kent Baileigh ook al net zo langs als ik (eerste ontmoeting was met 3 weken oud, toen was hij ook mee) en hij vindt haar toch ook wel erg leuk.

Het laatste stukje heeft hij met beiden gelopen

Daarna was het knuffeltijd met Abby
Abby vindt het soms nog wel wat spannend, 3 maanden terug stond ze nog in het weiland bij de boer met dr vriendjes 
Ze went gelukkig al snel en is onwijs braaf, ook al een paar keer gewandeld en ze kijkt werkelijkwaar nergens van op. Heerlijk diertje
ze komt inmiddels ook al als ik roep en is gek op knuffelen 
Mijn broertje was nog wat nieuw voor haar, maar haar nieuwsgierigheid nam snel de overhand en hij heeft dr heerlijk kunnen kriebelen

En nog n kusje als dank

Nog even mooi doen allemaal

Op de achtergrond zie je m weer knuffelen met n ander haha
1 van de 3 andere pony's in de weide, ook gek op kriebelen

En als laatste nog wat fotootjes van Baileigh van vorige week. Beetje laat gemaakt op de dag tijdens het schemeren, dus lekker veel ruis en niet mooi scherp
maar vond ze toch leuk om te delen 

Hopelijk hebben jullie net als ik genoten van de foto's
wordt ze nou 2 in 2016?