Tricky is sinds mei 2015 van mij, ik heb hem overgekocht van de manege. Hij werd verkocht omdat hij niet meer geschikt was voor de manegelessen ivm onverklaarbare kreupelheid en het ontzettend veel lol hebben in (met name bange) kindjes van zn rug af bokken
Na 2 behandelingen van de osteopaat loopt hij nu helemaal goed. Ik train hem fanatiek aan de dubbele longe / lange lijnen, van het voorjaar hoop ik een zadel voor hem te kopen om weer lekker buitenritjes met hem te gaan maken. Maar daarvoor moet ik eerst 20 kilo afvallen, waarvan het begin is gemaakt en de eerste 3 kilo zijn eraf
(Laten we even buitenbeschouwing laten dat het zo kerst is en dat die 3 kilo er dus zo weer aan zit
) Tricky is een ruin van 10 jaar en zijn ouders zijn onbekend. (Mocht je hem kennen of meer info over zijn achtergrond hebben, ik ben heel benieuwd!)
De foto's zijn van afgelopen zondag, ik heb Tricky wel 4 keer gewassen voor de 'shoot' en hij heeft zn waterafstotende vliegendeken opgehad 's nachts, maar toch heeft hij het gepresteerd om nog gele vlekken te hebben
Maar goed het past wel goed bij hem
Deze foto's zijn gemaakt door een lieve vriendin van mij die erg van fotograferen houdt maar het echt puur voor de hobby doet.
Kijk mee en geniet van mijn gekke pony
Eerst moet natuurlijk je mooie hoofdstel om gedaan worden, meneer had er duidelijk geen zin in

Dan moet natuurlijk je baas zich ook nog fatsoeneren

Daarna kunnen er wel mooie gezichten af

Vervolgens werd de kerstversiering uit de kast getrokken

Baas? Wat ga je doen?

O help, moet dit echt?

Ben ik niet mooi?

Zoenen met mijn lieve baas

En als allerlaatste: Fijne feestdagen allemaal
heb ook een witje gereden
(De felle kleurtjes zijn van vingerverf die ik had gebruikt voor een verkleedwedstrijd, maar ik krijg het er niet meer af