Hee!
Ik denk dat we wel mogen zeggen dat dit ons beste jaar is (tot nu toe) in de (bijna ) 6 jaar dat Starwien van mij is !
We hebben eigenlijk alleen maar hoogtepunten gehad, zoveel dromen die werkelijkheid zijn geworden !
Starwien is een kruising van Andulusiër x Appaloosa merrie, 7 jaar oud. Ik heb haar sinds ze 2 is en ik was toen 8, laten we zeggen dat we toen niet de beste combinatie waren...
Maar we zijn zo gegroeid en ik ben echt dol op haar!
Ik heb niet van elke maand leuke foto's dus soms sla ik wat over
Ik denk dat we wel mogen zeggen dat dit ons beste jaar is (tot nu toe) in de (bijna ) 6 jaar dat Starwien van mij is !
We hebben eigenlijk alleen maar hoogtepunten gehad, zoveel dromen die werkelijkheid zijn geworden !
Starwien is een kruising van Andulusiër x Appaloosa merrie, 7 jaar oud. Ik heb haar sinds ze 2 is en ik was toen 8, laten we zeggen dat we toen niet de beste combinatie waren...
Maar we zijn zo gegroeid en ik ben echt dol op haar!
Ik heb niet van elke maand leuke foto's dus soms sla ik wat over

[center]Januari
We begonnen het jaar met sneeeuw!

April
Starwien werd 7 dus dat werd gevierd

Mei
In mei had ik Starwien 5 jaar, dat was natuurlijk al een feestje, maar de maand werd nog veel leuker!
We begonnen met rijden bij de ponyclub, dus we kregen een eigen trailer!

Maar toen kwam een hoogtepunt! Mijn penny droom kwam uit, ze werd gedekt door Don Cremello du Bois ! 18 dagen later werd ze gescand en ja hoor, in 1 x drachtig !

Juni
In juni kwam Sanne Harmsen langs om foto's te maken

Juli
In juni zijn we begonnen met wedstrijden rijden, ook een 'droom'! We reden al snel winstpunten , in september reden we onze eerst L1 wedstrijd

Augustus
In augustus deden we mee met een schriktraining

Oktober
In oktober kwam er weer een droom uit, privéles van Jesse Drent en Mark Stuiver

En we gingen met de ponyclub op ponykamp naar Kootwijkerbroek

November
We deden mee met een sinterklaasspring wedstrijd op de ponyclub, waar we een eerste prijs behaalden!

December
Vandaag zijn we teruggekomen van een paar geweldige dagen in Kootwijkerbroek, samen met mijn beste vriendin en haar pony! Dit waren misschien wel de mooiste dagen van dit jaar! Hoe gaaf is het om met je beste vriendin en onze pony's in volle snelheid over het grootste zandstuifgebied van Europa te galopperen

https://youtu.be/RbSx0nO2xCM
---
Het was een topjaar, hopelijk wordt 2016 net zo geweldig!

http://boktimg.nl/img/m/ZRMrET.jpg[/img]