Goodbye babe</3

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

katja_silke

Goodbye babe</3

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-12-15 14:31

de meiden zitten nu wel te wachten op Fury

Het is al meer dan een jaar geleden, maar alsnog, je bent verkocht</3

Nu ongeveer een jaar geleden, heb ik je vaarwel gezegd.
"houd je taai meid, ik hou van je" is het laatste wat ik tegen haar heb gezegd. Met tranen in mijn ogen ben ik weggelopen.

3 jaren vol met downs maar vooral ups. Ik had het wel gemerkt. Ik kon niet meer met je springen omdat je te veel 'pijntjes' had. Dit kwam ongeveer vanaf een half jaar voor de verkoop. Ik kon niet meer een parcoursje met haar springen zonder uitgebeld te worden. Het deed me pijn. Vreselijk veel pijn.

Het laatste anderhalf jaar hadden we meer ups dan ooit verwacht. Ik ben begonnen met grondwerk, natural horsemanship etc.etc.
Dit heeft ons zo veel vertrouwen gegeven in elkaar! We hebben hierna veel dingen gedaan, en iets wat ik nooit had kunnen dromen. nooit.

Ik heb bitloos een buitenrit gedaan. Ik was zo verschrikkelijk trots<3
Ook hebben we nooit kunnen dromen dat we met een touwtje om de nek konden rijden. Deden we gewoon maar weer even!

Ik heb zoveel met je meegemaakt Fuur, vertrouwen kwijtgeraakt, weer opgebouwd, op neckrope rijden en nog veel meer, ik ben trots wat je allemaal met mij hebt mogen doen

Meid,
Ik mis je, vergeet niet dat ik van je hou, tot nu toe kan ik me taai houden, en ik hoop dat dat zo blijft.
Fuurtje, ik hou van je<3 :(

Shirley

Re: Goodbye babe</3

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-15 14:34

:(:)

En waarom is ze verkocht?

katja_silke

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-12-15 14:38

Shirley schreef:
:(:)

En waarom is ze verkocht?

Ik werd te groot voor haar :(

Shirley

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-15 14:40

Oh, maar er is toch ook ontzettend veel wat je samen kunt doen buiten het rijden?

Neonlight
Moderator Over Paarden

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-15 14:41

ITP ---> YRT

katja_silke

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-12-15 15:06

Shirley schreef:
Oh, maar er is toch ook ontzettend veel wat je samen kunt doen buiten het rijden?

Ik kan niet zonder wedstrijden, de gezelligheid. Daar kan een sportpony als Fury ook niet tegen...

Shirley

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-15 10:30

Denk dat een "sportpony met pijntjes" juist heel blij is als ze geen wedstrijden meer hoeft te doen ;)

Wat wordt er nu met haar gedaan dan?

Lovemyponys5

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-15 11:04

Sorry hoor maar als je haar verkoopt omdat je te groot word.....
Als je egt zo een band hebt met een pony en hen dan zoo mist had je ook andere dingen buiten rijden kunnen gaan doen.
Als je egt actief wedstrijden rijd en daarom een grotere pony haalt snap ik het een beetje. Maar dan heb je je paard alleen maar voor het rijden wat ik weer niet snap

Selina

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-15 11:11

Lovemyponys5 schreef:
Als je egt zo een band hebt met een pony en hen dan zoo mist had je ook andere dingen buiten rijden kunnen gaan doen.
Als je egt actief wedstrijden rijd en daarom een grotere pony haalt snap ik het een beetje. Maar dan heb je je paard alleen maar voor het rijden wat ik weer niet snap

Goh, ga vooral een meisje dat kapot is van de verkoop nog verder kwetsen.
Achteraf dit soort dingen bedenken heeft geen nut want het paard is al verkocht.

--

Vervelend dat je haar hebt moeten verkopen TS :(:)

Kendra

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-15 11:18

Hoop dat je een goede nieuw baas voor d'r hebt gevonden TS! Mooi dat je zoveel met je pown hebt gedaan ... niet alleen sporten, maar ook bitloos en met neckrope gereden. Wat knap, en wat fijn voor de nieuwe eigenaar. die krijgt er vast weer een leuke pony aan!

katja_silke

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-12-15 11:59

Shirley schreef:
Denk dat een "sportpony met pijntjes" juist heel blij is als ze geen wedstrijden meer hoeft te doen ;)

Wat wordt er nu met haar gedaan dan?

Ze heeft pijntjes in het M springen, nu doen ze 3x per jaar een BB springwedstrijdje met haar en dan ook dressuur met een ienimini meisje wat het vertrouwen leert door die pony.
Voor de rest gaat ze nu 3x per week voor het karretje en wordt er erg vaak vd met haar gedaan:)

Shirley

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-15 12:02

Dat klinkt als een heerlijk leventje!
Mag je haar nog wel eens opzoeken, of woont ze te ver weg?

katja_silke

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-12-15 12:03

Lovemyponys5 schreef:

Ik wou haar verkopen om haar een plezier te doen. Ze kon er niet tegen als ik haar een week niet reed en dat kon ik dan ook niet aanzien. De mensen die Fury nu hebben hebben die pony van daarvoor ook gekocht, toen ze haar kwamen ophalen hadden we al afgesproken dat als ik te groot voor Fuur werd, ze naar hen ging als laatste baasje en nog lekker genieten van hun kleine dochtertje met het rijden. Nu word ze Ong 3x per week gereden en 2/3x per week voor het karretje gezet. Ik snap deze reactie niet echt. Soms heb je wel een goede band, maar je word te groot en je pony kan niet zonder het rijden. Is het toch wel erg zielig.

katja_silke

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-12-15 12:04

Shirley schreef:
Dat klinkt als een heerlijk leventje!
Mag je haar nog wel eens opzoeken, of woont ze te ver weg?

Ze gaan 28 dec verhuizen naar het dorp hiernaast waar ik op de fiets naartoe kan!<3

Shirley

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-15 12:06

+:)+ leuk!

iris_relente

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-12-15 21:04

Mooi geschreven <3

Silverheart

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-12-15 12:25

Sterkte meid! Let maar niet op die mensen die zeggen dat je iets anders met hem had kunnen doen, dit is jou(of je ouders) keuze en het is gebeurd. Kom op mensen! Ze heeft iets naars meegemaakt, dan ga je toch niet zo veel zeuren? Heeeeel veel sterkte, misschien als het niet te ver is kan je hem nig een jeer opzoeken?

Mayra9148

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-12-15 12:37

Sterke, hoop dat ze een mooi leventje heeft dat een Day ze hinnikend naar je toe komt rennen wanneer je haat komt opzoeken