de meiden zitten nu wel te wachten op Fury
Het is al meer dan een jaar geleden, maar alsnog, je bent verkocht</3
Nu ongeveer een jaar geleden, heb ik je vaarwel gezegd.
"houd je taai meid, ik hou van je" is het laatste wat ik tegen haar heb gezegd. Met tranen in mijn ogen ben ik weggelopen.
3 jaren vol met downs maar vooral ups. Ik had het wel gemerkt. Ik kon niet meer met je springen omdat je te veel 'pijntjes' had. Dit kwam ongeveer vanaf een half jaar voor de verkoop. Ik kon niet meer een parcoursje met haar springen zonder uitgebeld te worden. Het deed me pijn. Vreselijk veel pijn.
Het laatste anderhalf jaar hadden we meer ups dan ooit verwacht. Ik ben begonnen met grondwerk, natural horsemanship etc.etc.
Dit heeft ons zo veel vertrouwen gegeven in elkaar! We hebben hierna veel dingen gedaan, en iets wat ik nooit had kunnen dromen. nooit.
Ik heb bitloos een buitenrit gedaan. Ik was zo verschrikkelijk trots<3
Ook hebben we nooit kunnen dromen dat we met een touwtje om de nek konden rijden. Deden we gewoon maar weer even!
Ik heb zoveel met je meegemaakt Fuur, vertrouwen kwijtgeraakt, weer opgebouwd, op neckrope rijden en nog veel meer, ik ben trots wat je allemaal met mij hebt mogen doen
Meid,
Ik mis je, vergeet niet dat ik van je hou, tot nu toe kan ik me taai houden, en ik hoop dat dat zo blijft.
Fuurtje, ik hou van je<3