Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
mrie schreef:Ik hoor niks over haar dieet. Het lijkt me toch dat je op zoek bent gegaan naar voeding die minder problemen geeft.
Percy schreef:Is ze na het overlijden van haar vorige eigenaren wel op dezelfde plek blijven staan? Lang, heel lang geleden stond ik op een stal waar ze bermhooi voerden (wist ik uiteraard niet). Paard had steeds opnieuw koliek tot ik hem verhuisde. Nooit meer koliek gehad.
Zeg zeer beslist niet dat dit in jouw geval zo zou zijn maar paarden kunnen heel heftig op hooi/voordroog/kuil reageren als ze daar gevoelig voor zijn.
Sterkte met je paard in elk geval!
HorseRituals schreef:Wat vreselijk zeg dat je paard zich zo slecht voelt![]()
Koliek is zo ontzettend naar en er kunnen veel oorzaken voor zijn.
Goed dat jullie naar de kliniek gaan! Is het mogelijk om een echo te maken om kanker te kunnen spotten? Luister in ieder geval goed naar je gevoel als jij denkt dat het iets is, en laat het onderzoeken.
Ik heb 1,5 maand geleden mijn beste vriendin verloren aan koliek dus ik snap je angst en zorgen heel goed. Sterkte en succes ermee, hopelijk is het snel opgelost

lovelygirly schreef:HorseRituals schreef:Wat vreselijk zeg dat je paard zich zo slecht voelt![]()
Koliek is zo ontzettend naar en er kunnen veel oorzaken voor zijn.
Goed dat jullie naar de kliniek gaan! Is het mogelijk om een echo te maken om kanker te kunnen spotten? Luister in ieder geval goed naar je gevoel als jij denkt dat het iets is, en laat het onderzoeken.
Ik heb 1,5 maand geleden mijn beste vriendin verloren aan koliek dus ik snap je angst en zorgen heel goed. Sterkte en succes ermee, hopelijk is het snel opgelost
o god wat vreselijk zeg ! gecondoleerd als eerst !
de vorige keer hebben ze van haar voorkant rond de maag zeg maar een echo gemaakt
en hebben ze niks kunnen vinden wat afweek!