op zoek naar wei

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Dominique_16

op zoek naar wei

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-12-15 16:22

Hey ik ben een meisje van 16 jaar en ik moet voor mijn paarden zorgen. Ik heb er drie maar een van de drie: Sorrento een jonge hengst moet gespeend worden maar ik heb maar 1 wei. Ik woon in België in Limburg. Weten jullie misschien iemand die daar een wei heeft die een veulen of merrie kunnen opvangen? Ik heb echt dringend eentje nodig en ik vind er alleen geen. Alvast bedankt. /3

Zoe_97

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-15 16:24

Dominique_16 schreef:
Hey ik ben een meisje van 16 jaar en ik moet voor mijn paarden zorgen. Ik heb er drie maar een van de drie: Sorrento een jonge hengst moet gespeend worden maar ik heb maar 1 wei. Ik woon in België in Limburg. Weten jullie misschien iemand die daar een wei heeft die een veulen of merrie kunnen opvangen? Ik heb echt dringend eentje nodig en ik vind er alleen geen. Alvast bedankt. /3

Hoi. Ik woon ook in Limburg. Ik weet dan wel geen weide, maar ik sta op een pensioenstelsel in Alken, waar paarden 24/7 buiten staan. Als je dat ook interessant vind pb je me maar.