Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
) maar het is mijn eerste keer. Dus ik volg je topic om te zien wat we kunnen verwachten
. Ik ga wel echt vroeg dit jaar want als je een half uur later komt is alles al weg xD. Maar heb vaak al veel leuke en goed afgeprijsde dingen gekocht.. leren outdoorlaarzen van 120 naar 50 euro, winterjas van 120 naar 50 euro. Rijhandschoenen voor 1 euro en bv dekjes voor de helft vd prijs. En in de winkel zelf krijg je ook korting!
) om 6:45 en toen gingen de deuren net open, toen was het nog net te doen qua drukte. Om 7 uur kon je je al bijna niet meer voortbewegen en om kwart over 7 was het helemaal niet meer te doen
De dekjes en zebradekens vlogen de deur uit! Toen ik bij de schoenen en laarzen keek, waren alleen de grote en kleine maten er nog. Kleding heb ik niet echt bij gekeken, maar die rekken waren ook heel snel leeg.
wat een drama..
Ben einde van de dag nog gegaan om een nieuw hoofdstel te kopen. Die 15% korting was wel leuk.