Ponyritjes 3Fm SR2015

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

xmarije84

Ponyritjes 3Fm SR2015

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-12-15 20:45

hoi allemaal, ik ga met mijn pony ponyritjes doen voor 3fm serious request maar ik ben een lijstje aan het samen stellen wat ik allemaal moet meenemen.

als mensen nog aanvullingen hebben hoor ik het graag.

Dit heb ik tot nu toe: 2 emmers en een vuilniszak
waarvan een emmer voor water en de andere voor de evt poep op te ruimen

4Anderhalve liter flessen water.
deken (zweet deken/uitrijdeken weet nog niet welke ik mee pak)
beurs en wisselgeld natuurlijk
een bord met text erop met de prijs van de ritjes en met 3fm erop
een schep
een cap
evt een bak met hooi zodat de pony tussendoor kan eten

uiteraard ook zadel en hoofdstel en halster maar mochten jullie nog meer ideeen hebben hoor ik et graag.

Ik organiseer dit in echt op het plein bij het gemeentehuis (vergunningen niet nodig nagevraagd)

ter info pony is niet beslagen ook niet nodig zeer stevige hoeven, is een c pony.

xmarije84

Re: Ponyritjes 3Fm SR2015

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-12-15 23:13

Niemand met ideeen?

franka75

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-15 23:18

ehm een hoeven krabber, misschien iemand die wil helpen, een hooinet is misschien makkelijker, een emmer lijkt me ook praktisch voor drinken. kan je vast wel vullen daar. wel heel gaaf dat je dat doet hoop dat je veel ophaalt zet het ook op de site van 3fm bij acties

Lowara

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-15 23:23

Erm.. Hoe zit het verzekerings technisch?
Dat zou ik wel even via je verzekering navragen. Wie weet kunnen ze je 'sponsoren' met een dagje verzekering?

VivianHesen
Fotograaf

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-15 23:25

Misschien handig om een halster over het hoofdstel te doen en daar touwteugels aan. Kun je zelf de gewone teugels vasthouden en de kinderen die komen rijden kunnen niet bij je pony in de mond trekken :)

laraxXxemma

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-15 23:49

kies voor een verstelbare cap!
teugeltjes even in een knoop, halster met touw over het hoofdstel (zou ik doen).
Water om te drinken voor pony niet vergeten. En iets om de mest in te doen, 1 emmertje heb je waarschijnlijk bij twee keer mesten vol.
En ga er niet alleen staan, mocht er iets gebeuren kan je niet en je pony kalmeren en bij de gevallen persoon blijven.

Rofah

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-15 00:47

Idd tweede persoon, halster en cap. Zou wel een containerzak regelen ipv vuilniszak, stukkie steviger :)

Misschien kunnen ze op de radio aankondigen dat je er bent? Veel succes iig :)

xmarije84

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-12-15 10:36

Hoi bedankt voor de tips ;)

we kunnen het hooinet nergens ophangen dus vandaar dat we dachten dat een grote bak de truc wel zou doen.
we nemen overigens twee emmers van 12ltr mee dus dat zit wel goed.

verstelbare cap check
we staan met drie mensen.
verzekerings technisch is alles in orde mocht er wat gebeuren ben ik daar voor verzekerd (speciale verzekering met het paard en mijn eigen verzekering.

Hoevenkrabben doen we thuis en als we naar huis gaan (dus in geval van nood heb ik er wel eentje bij me.

En wat betreft het zetten op de site check het komt zelfs 2x per uur voorbij in beeld op tv/live stream van het glazen huis