Alweer een jaar erbij met blondie Marlijn

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Suprice_Iris

Alweer een jaar erbij met blondie Marlijn

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-12-15 16:06

Alweer een jaar voorbij, zo voelt het ook, de tijd gaat zo snel.
Dit jaar weinig bijzonders maar gewoon lekker bezig zijn met elkaar.
Qua wedstrijden ging het dit seizoen niet erg denderend maar we hebben genoeg andere dingen mogen beleven.

Januari
Eigenlijk een foto van eind December maar gewoon omdat het een mooi plaatje is en we toch nog sneeuw hebben gezien dit jaar.
1. Afbeelding

In Februari is er eigenlijk weinig gebeurd, ik ben voor het eerst op wintersport geweest en kwam weer heel thuis dus dat was wel heel fijn :+

Maart
Er werd een sponsorrit hier door de polder georganiseerd en daar deden wij uiteraard aan mee.
Normaal gesproken rijden Marlijn en ik eigenlijk vaak alleen buiten of soms met z'n tweeën maar nu vertrokken we met een hele groep van stal. Dat vond Marlijn erg gezellig en liep de halve rit dan ook errrrug blij rond :')
2. Afbeelding

Ook is mijn achternichtje weer eens komen rijden op Marlijn en die had een fotograaf meegenomen, Marlijn moest dus in het roze :))

3. Afbeelding

April
Het wedstrijdseizoen begon weer en we verschenen na een half jaar weer eens voor de jury, geen winst maar wel tevreden.
4. Afbeelding

Mei
Marlijn was jarig! 14 alweer. Ook reden we deze maand weer eens een puntje in het L2.
5. Afbeelding

Ook reden we lekker buiten. Ons gewone rondje, niks bijzonders, gewoon onze polder maar we vermaken ons hier altijd prima :)

6.
Afbeelding

7.
Afbeelding

8.
Afbeelding

Juni
Eind juni deden we weer mee met de Hippische dagen in ons dorp. Weer eens met de trailer op pad en weer eens een andere omgeving. Geen winst maar best lekker gereden.
9. Afbeelding

Juli
Weer eens een wedstrijdje bij ons op stal. En zonder winst toch weer blij met mijn knappe pony <3
10. Afbeelding

Augustus
Deze maand was een drukke maand voor mij omdat ik werkte op een bedrijf waar de graanoogst naartoe wordt gebracht. Waren 2 hectische weken waarin ik Marlijn niet had gereden. De dag voor m'n wedstrijd was de oogst binnen en stapte ik op een stijve Marlijn maar dit werd wel minder naar mate we langer reden. Ik zou dus gewoon starten en wel zien, ingeschreven hadden we toch al.
Ze voelde niet fijn en dit zag de jury ook. Tweede proef niet gestart, het leek wel of er een slag in d'r wiel zat. Over d'r benen was ze ok maar wanneer je naar het hele plaatje keek klopte er iets niet. Vele fietsrondjes volgde en het werd iets minder. Op de stoppels even getest hoeveel last ze er nog van had, dat liet Marlijn zich geen tweede keer zeggen.

11. Afbeelding

September
Toch de masseur laten komen en ze bleek erg vast te zitten in haar bekken, meerdere massage sessies volgden en weer flink wat wandelingen en rondjes naast de fiets. Onder het zadel durfde ik niet echt op te pakken en daar nam Marlijn het van, die ging lekker haar gang.

12.
Afbeelding

Oktober
Langzaam maar zeker gingen we weer meer rijden, buiten, maar ook in de bak. Weer eens een lesje meegepakt en even helemaal back to basic gegaan; been is weg. Marlijn vond het namelijk wel prima dat ik d'r niet meer aan durfde te pakken en dacht dat ze voor altijd vakantie had :')

Ook hebben we weer eens foto's gemaakt want d'r kleurtje past altijd zo mooi bij de herfstbomen.

13.
Afbeelding

14.
Afbeelding

November/December
We rijden weer lekker rond en zijn weer aan het opbouwen om dit jaar weer proberen onze punten bij elkaar te rijden. De masseur houdt Marlijn nog om de paar maanden in de gaten. Maar natuurlijk is er ook nog tijd voor lol met je knol en is m'n nichtje dus weer eens komen rijden.

15. Afbeelding

Al met al was het dus weer een veelzijdig jaar en hopen we op weer een mooi jaar met bovenal veel plezier :D

veerle_1001

Re: Alweer een jaar erbij met blondie Marlijn

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-15 21:33

Wat een prachtige haflinger heb je! vooral die foto van je blije paard bij de sponsorloop is grappig :)