Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Maar ondanks dat ik hartstikke gek met haar ben, zal ze nooit op het niveau van Milena komen. Dat is echt mijn once in a lifetime-horse. Maar de andere 2 kan ik ook niet missen.
pixel eigenlijk gekocht voor mijn broer daarna kreeg ik hem nu verzorgt mijn vriendje hem , hij is dol op pixel! als ik iets met dahlia doe worden rhaspotin en pixel jaloers , doe ik iets met razzy worden dahlia en pixel jaloers en doe ik iets met pixel worden dahlia en razzy jaloers haha
maar dat is ook omdat er 1 tussen staat die zichzelf the greatest thing on earth vind
Zij wil altijd het meeste, het eerste en mij claimen. En zoals je een klein kind opvoeding geeft (dat niet de wereld alleen om hun draait) zo leer ik dat de paarden dus ook. En als ik dus net met een ander paard bezig ben, heeft madam draak gewoon afstand te houden. Ze komt niks te kort.

een nrps en een haflinger. De haflinger is er bij gekomen zodat de nrps niet alleen hoeft te staan, gelukkig ben ik gezegend met een lieve bokker met veel verantwoordelijkheidsgevoel die het leuk vind om mee te rijden want twee paarden genoeg beweging geven lukt mij niet alleen
ze staan wel 24 uur per dag buiten met een inloopstal dus ze kunnen altijd een sprintje trekken. Mijn vader voert ze smorgens en savonds, daar ben ik heel blij mee want met de opleiding zou ik dat nu niet redden..