Het jaar met Gossie en mijn 2 sterren aan de hemel..

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

VNjulia

Het jaar met Gossie en mijn 2 sterren aan de hemel..

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-12-15 22:19

2015.. wat een jaar! het jaar dat het ineens alweer een jaar geleden was dat ik mijn allerliefste shetland pony heb laten gaan, het jaar dat ik mijn paard weer moest laten gaan, en het jaar dat mijn kleine slachtpony uitgroeide tot een woeste hengst en daarna een knappe ruin :Y)

laten we beginnen bij het begin..
het speciale plaatsje voor de pony die 5 jaar lang mij overal in heeft gesteund.. 25 Mei 2014 Y;(
Afbeelding

en dan Tessa. mijn paard die ik op jawel, 25 Mei 2014 kreeg.. en ook in hebben laten slapen op 23 Januari. 14 jaar, en door haar overgewicht bij haar vorige baasje is ze ziek geworden. mijn 2de ster aan de hemel Y;(
Afbeelding

en zo begon ik Januari dus al niet heel geweldig, maar maken we er het beste van met mijn kleine maat die verhuisde naar zijn nieuwe Stalletje! bij een vriendin van mij.
Afbeelding
hij kwam daar bij 3 vriendjes te staan! hier een van haar pony's! (quarter x haflinger)

en zo ben je al snel in Februari! wat hij het liefste deed, jong zijn en lekker spelen in de sneeuw *\o/*
Afbeelding
maaar meneer was al snel klaar met zn eigen weide en wou met de grote jongens meespelen _O-
Afbeelding

en Maart, lekker spelen op de weide en genieten van het feit dat ik met eigen ogen mag zien hoe mijn mannetje zich elke dag meer ontwikkeld :) zie hier onze mini kudde!
Afbeelding

April, lekker wandelingen maken door de bossen, waar wij lekker 5 minuten vanaf wonen <3
Afbeelding
en het ultieme plaatje :Y)
http://nl.tinypic.com/view.php?pic=103b ... m8rheJgX4Y

Mei, en het word warm, dus tijd dat de jas uitgaat, voor ieder zijn bestwil :o pony komt zeeeer moeilijk uit zn extreme vacht, en ik ben na uren poetsen wel zo klaar dat de borstels door de stallen vliegen ~~}>
Afbeelding

Juni & Juli. mooi weer dus tijd voor fotoshoots *\o/* en wat word hij toch mooi, hier net 2 jaar oud, een echte hengst, 2 blauwe ogen en wat een uitstraling :wow:
Afbeelding
Afbeelding
zo onwijs trots op deze foto's!

Augustus.. tja, nog steeds lekker jong zijn en rondjes in de wei huppelen :Y)
Afbeelding

September, langzaam beginnen we in de bak met grondwerk, spelenderwijs leren naar de baas te luisteren terwijl zijn vriendinnetje en vriendje ook hard getraind worden <<)
Afbeelding

Oktober, vonden we het weer eens tijd voor foto's B-) en wat ben ik ontzettend blij met deze foto! spontaan, even laten weten hoe braaf hij is, en dat hij zn streken voor thuis moet bewaren }:) ook de maand dat meneer zijn geliefde balletjes is kwijtgeraakt en verder het leven door moet als dekkende ruin..
Afbeelding

November, tijd om een even ingereden te worden dachten we zo ~~}> aangezien we nog naar huis moesten lopen en vriendin op t paard zat, was dit de oplossing, hele weg is ie rustig blijven zitten :=
Afbeelding
(oke nadat ie natuurlijk zn energie kwijt was :x )
http://nl.tinypic.com/view.php?pic=2jfm ... m8wMuJgX4Y

enn alweer in December, waar het natuurlijk lekker hele dagen regent! zo training op een laag pitje, en lekker af en toe beginnetjes maken met lange lijnen, voor de rest, is hij lekker aan het genieten van zijn ruinen leven *-:)
Afbeelding

ik ben heel benieuwd wat 2016 voor ons te bieden heeft! 2015 begonnen met wat downs, maar wat sluiten we het jaar leuk af!

respect als je alles gelezen hebt en bedankt voor het kijken :wave:

NathalietjeB

Re: Het jaar met Gossie en mijn 2 sterren aan de hemel..

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-15 22:23

zo wat zit er onder dat haar een prachtig paardje zeg

VNjulia

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-12-15 06:39

NathalietjeB schreef:
zo wat zit er onder dat haar een prachtig paardje zeg

bedankt :j !

Angela

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-15 10:31

ITP -> EJL-ITP

tumtummie

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-15 13:36

Wat een mooi beest! Heel veel geluk samen in 2016

VNjulia

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-12-15 07:16

tumtummie schreef:
Wat een mooi beest! Heel veel geluk samen in 2016

dankjewel! _/-\o_