Mijn 2015, wat een jaar.

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

estell__

Mijn 2015, wat een jaar.

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-12-15 19:10

Welkom!

Normaliter ben ik niet echt iemand om topics te maken, maar omdat 2015 wel een heel bijzonder jaar was wil ik dit toch wel erg graag even met jullie delen.

2015, het jaar waarin er in totaal 1 paard en 4 pony's de revue zijn gepasseerd, mijn zoon geboren is, 1 paard terug gekomen is en hij ook gelijk mijn droom is <3 .

Eerst wil ik heel graag even een ere plaatsje voor de meest bijzondere pony die ik ook tegen gekomen ben. Mijn Amigo!

Afbeelding

Afbeelding
How could it ever end like this?

Begin dit jaar begonnen wij met een super indoor op Paard 2015, hier stond ik niet achterop omdat ik toen zwanger was!

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Dit jaar hebben wij niet zo veel wedstrijden gereden, wij hebben ons seizoen afgesloten op SGMW Heeten met een ander span

Afbeelding

Afbeelding

Ondertussen reed ik af en toe onze goedgekeurde hengst zelf ook bij onder het zadel. Eigenlijk was hij veels te klein voor mij. Maar omdat wij op dat moment niet zo veel andere keus hadden reed ik hem zo'n 1 à 2x per week.

Afbeelding

Toen kwam het moment van de waarheid, alles werd te koop gezet en wij gingen op zoek naar in elk geval mijn droom! Zodat ik ook weer echt onder het zadel kon rijden. En die hebben we gevonden <3 <3 <3

Afbeelding

En de eerste keer bij ons in de buitenbak

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Vandaag heeft deze topper voor de eerste keer voor de wagen gelopen! Hij liep weg alsof het de normaalste zaak van de wereld was. Knapperd!

In 2016 willen wij m gewoon rustig verder trainen en kijken wat het jaar ons brengt!

Kalender7

Re: Mijn 2015, wat een jaar.

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-15 10:53

Heel mooi paard zeg! Veel succes samen

estell__

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-12-15 18:27

Dankjewel! Ben ook erg wijs met hem!

shamyrah

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-15 18:40

In Zwolle stond hij te koop toch. Is het een pre. Leuk beest hoor

estell__

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-12-15 18:43

shamyrah schreef:
In Zwolle stond hij te koop toch. Is het een pre. Leuk beest hoor

ja klopt! Dankjewel. Hoop dat we hier heel veel schik van gaan krijgen!